Doar o parodie

Fantezia originala o gasiti aici.

http://fantezii.com/c/povestiri/fantezii-cu-tineri-fete-baieti/fantezie-7273-fantezia-mea.php

Ne dam intalnire eu si L (prietenul meu ) intr-un loc anume. Ajungem la locul stabilit de noi. L imi spune:“Ai chef sa vii la mine sa ne futem?“ Eu ii raspund: “Desigur, de ce crezi ca azi toata ziua mi-am facut manichiura pedichiura si pizduchiura? Doar ca pe drum spre tine, ma tot intrebam de ce imi dai intalnire la dracu in praznic ca sa ma chemi la futut acasa la tine. Nu era mai simplu sa ma inviti direct in patul tau? Ma rog, sper ca timiditatea ta se rezuma doar la invitatie si ca nu o sa trebuiasca sa-ti scot pula cu forta din nadragi.“ Ne indreptam spre locul locuibil in care locuiesti tu. Ajungem in casa ta locuibila in care locuiesti. Ne facem comod (NS:“Ne facem comod” este o expresie elevata derivata din cuvantul Comozeala) pe cat posibil, adica ne descaltam si ne mirosim ciorapii ca sa ne asiguram ca nu o sa ne epilam reciproc parul din nas, dupa care ne indreptam spre camera ta.

Intuitia mea feminina imi spune ca acel obiect mare care troneaza in mijlocul unui dormitor, nu poate sa fie decat un pat. L imi spune sa ma fac comod. Ce dracu are asta de imi tot spune sa ma fac comod? Asta e ghey in pula mea si ma confunda cu un tip! Na ca o iau si eu razna acum si ma dotez cu pula desi nu am …eu caut doar asa ceva. Sper sa am parte cat mai repede de una in leasing. Eu ma conformez si in urmatoarea clipa Eu ma asez pe pat in sezut(NS: Sezut este o forma elevata derivata din cur). L urmandu-ma si el si asezandu-se si el langa mine tot in cur, pardon, in sezut. Acum, daca tot suntem unul langa altul intr-un pat asezati in cu.., pardon in sezut, ne sarutam ce dracu sa facem mai bun? Buzele noastre s-au intalnit si limbile noastre s-au contopit si incolacit jucandu-se cu o repeziciune comparabila doar cu cea a serpilor in calduri.

 Nu mai puteam de dorinta. Eu! Tu… stie-te pula si sincer sa fiu nici nu ma prea interesa. Ma simteam asa de bine in patul lui si asa de placut era sa ii simt caldura trupului lui. Si apoi urmand ca si L sa se intinda in pat langa mine. Terminati la dracu si nu ma intrebati cum de ii simteam caldura trupului daca el abia urma sa vina in pat, ´ti-ai dreaq de carcotasi, mie imi sta mintea la pula acum nu la coerenta in naratiune. Ma rog.. sa continuam. Eu incep sa ard de dorinta si reusesc cu ultimele puteri sa il impiedic sa cheme pompierii. Ii soptesc inflacarata ca focul care ma arde pe mine, poate fi stins doar de “L“ ala mic din chilotii lui. Ca sa elimin orice motiv de confuzie eu incep sa te mangai pe eL si se pare ca tie iti place. Ai soptit in acele clipe cateva cuvinte memorabile pe care nu o sa le pot uita niciodata: ”Da ce placut este ! Imi place!” Nu am vrut sa raman nici eu mai prejos si ti-am replicat la fel de romantic: “Ma bucur ca iti place!”

Il apuc usor cu o palma (sic!) si il bag in gura mea (accentuez ca in a mea, ca sa astup gurile rele care imi urmaresc fiecare intorsatura de condei) Simt ca deja iti pulseaza penisul tau in gura mea, il strang usor cu dintii si imi arunc ochii pe ceas ca sa iti numar pulsatiile pe minut. Asa te am sub control sa nu pulsezi prea tare si sa faci infarct inainte sa apuci sa ma futi macar. Cand nu pulsezi prea tare, o sug, cum simt ca e rost de infarct ma marginesc la lins. Ma opresc la capul penisului si il ling si il tot ling si iar il ling .. pana in sfarsit te simti si tu si incepi sa ma mangai pe sani si instantaneu te apropii cu gura de unul din sani in timp ce eu ti-o ling. Cum se poate lua un san in gura in timp ce eu sug pula, pardon penisul, nu va spun ciufutilor, va las sa va puneti singuri creierii pe moate. Eu deja incep sa ma excit si tu ginesti ca sunt dusa cu pluta, asa ca profiti si imi vari un deget in pasarica si simt ca iti place. Drept dovada, nu peste mult timp imi mai introduci inca un deget. Incep sa gem de placere:”Ahhh! Daaa!” Datorita excitatiei dusa la paroxism, in momentul cand degetele tale rataceau in pasarica mea am avut o flatulenta vaginala care a generat un fluierat duios ca de ciocarlie. Nu mai rezist si incep sa iti spun cu o dorinta nemaipomenita: ”Mai pula, ce crezi ca eu am venit la tine sa-ti fluier din pizda?”

Tie nu iti mai trebuie mult si pricepi ce vreau sa iti spun. Te cateri pe mine si incepi sa ma penetrezi si eu imi desfac picioarele in spagat ca sa ti-o simt cat mai adanc. ”Mai repede, mai repede! Nu te opri” iti spuneam. Si tu ma penetrai cu o rapiditate care ma luase si pe mine prin surprinde-re. Am fost asa de surpin-sa incat am ramas cu o fobi-e sa pun crati-me pe unde mi se na-za-re si sa depan o naratiune la persoana intai, la a doua, la a treia, la a patra, a cincea a zecea  sau dracu stie  la ce persoane mai sunt in stare sa inventez .

 Nu a trebuit prea mult timp si pe mine ma strabatuse un orgasm puternic pe care il simtisem in tot corpul si prin fiecare por la pulii tale, sau pielii mele … Pielea mea , las´c-o lamurim in VA URMA !

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Doar o parodie

  1. Mafioata spune:

    :))))) Blana ta de urs, ai grija, poate te fluiera domnisoara. Si dupa cum a spus: ”Mai pula, ce crezi ca eu am venit la tine sa-ti fluier din pizda?” , eu cred ca e un fluierat infiorator de magic,hipnotizant, gen sunetele alea pe care le scot delfinii. Cred ca iti va face codita sa vibreze😀 . ´´Cum se poate lua un san in gura in timp ce eu sug pula, pardon penisul, nu va spun ciufutilor, va las sa va puneti singuri creierii pe moate.´´ Eu am imaginea in minte, si te rog sa-mi spui, Ursule, daca am plasat indivizii corect in spatiu: Ea pe spate, El peste ea, peste fata ei mai exact, strangandu-i capul intre picioare, putin aplecat, sprijinit pe una din maini, cu tzatza care-i urca ca un sssarpe pe spate, pe umar, se incolaceste de cateva ori fin in jurul gatului, creand o stransoare placuta, ajungand ´´instantaneu´´ la destinatie-in gura- 😀

  2. Mitzaa Biciclista spune:

    Bre, ce-i dezmăţul acesta. Este sex într-unu(una), în doi, în grup, în puii mei.
    Vă rog frumos să restabiliţi ordinea şi să reluaţi acţiunea, că eu am început să-nCURc personajele şi nu mai ştiu cine pe cine ANALizează.😀
    Ursache, dacă te-ai apucat să le ANALizezi pe toate duomn(P)IZDEle astea mi-e teamă că ai să le vezi înCURcându-se şi maniPULAndu-se una pe alta. 😀

Lasă un răspuns

