Doar o parodie dupa o fantezie postata pe fantezii.com

http://fantezii.com/c/povestiri/fantezii-cu-poze-filme-imagini/fantezie-10090-sedinta-foto.php

Asa cum va destainuaim am o viata dubla, cum ar vedea-o Clarence –leul sasiu din serialul Daktari.

Pe imaginea proiectata in dreapta, sunt o secretara scunda, grasa, cu un fund atat de mare incat imi pot sterge cu usurinta urmele cu el. Ma gandeam candva ca as fi fost o spioana de exceptie. De machiat nu ma machiez nicodata, in schimb ma „machesc„ din cand in cand si in astfel de momente ma apuc de scris fantezii. Am relatii insipide, o casnicie insipida si un barbat pe cat de gelos pe atat de insipid. Viata mea sexuala se poate defini ca fiind de pe vremea bunicii, cand cel mai incitant lucru care ti se putea intampla era ratacirea unui soarece in chilotii gogosari lasati in timpul noptii pe blana de oaie de langa patul conjugal. Experienta traita in astfel de momente, cand soarecele incerca inebunit sa gaseasca drumul spre libertate prin padurea de floci era de neuitat.

Pe imaginea proiectata in stanga, pe cat de secreta pe atat de aproape de inima mea, sunt cu totul altceva. O curva. Stiu, termenul e dur dar reflecta realitatea. Imi place ideea asta sa stiu ca cineva acolo –toi mon Compte –se excita cand se gandeste la mine. In definitiv viata mea de curva se margineste in mare parte la masturbare. Sunt unica in felul meu pentru ca nu pot crede ca mai exista cineva pe lumea asta caruia sa ii treaca prin cap sa se masturbeze si sa-si castige astfel epitetul de curva sau curvar. Si cand nu ma masturbez digital, atunci  o fac manual, adica iti scriu fantezii..

Dragul meu, pentru descoperirea laturii mele secrete -perversitatea- de care nici eu nu aveam habar pana acum, iti recunosc tot meritul. In primele clipe cand mi-ai aratat cateva imagini cu „bedeseme” mi s-a facut parul maciuca peste maciuca, dar dupa cateva zile nu ma mai puteam gandi la altceva. Mangaierile si saruturile din timpul unui preludiu, mi se par dintr-o data atat de banale si de peizane, in comparatie cu senzatia unui bici care iti dezmiarda  spinarea iar cateva picioare bine tintite intre buci, inclin sa cred ca e metoda ideala de a pregati o femeie cum se cuvine pentru sexul anal. Ca sa ma obisnuiesti treptat cu astfel de placeri, mi-ai facut cadou acum cateva zile cativa clestisori de rufe si mi-ai explicat ca poate fi extraordinar de placut sa simti dureri in zona genitala.

Nici unul dintre colegii mei nu stie ca aproape zilnic port ascuns la adapostul fustelor mele largi si lalai cativa clestisori prinsi delicat de labii si de clit. E o senzatie minunata si pe deasupra sunt atat de practici.. Mai tot timpul am agatat de ei rufe la uscat, iar in perioada aia sangeroasa a lunii inlocuiesc cu succes orice tampon. Pur si simplu prind labile cu cativa clestisori si gata. Crezi oare dragul meu ca as putea sa patentez metoda?

Acum cateva zile am primit cadou o orhidee inflorita, a carei floare fusese prinsa de tutore cu o mica clema. In momentul in care am vazut–o strangand delicat tulpina, tot ce am vazut a fost clitorisul meu prins ferm intre dintisorii aia si aproape ca am avut un orgasm. Asa ca l-am incercat imediat iar aseara am cumparat de la florarie pamant de flori si am plantat orhideea in pizda. Sa merg si sa dansez cu un ghiveci intre craci a fost o experienta naucitoare. Dureroasa pana la lacrimi si excitanta ca un ciuline de baragan in cur. Am fost tenatata de multe ori sa smulg orhideea din radacina dar as fi trisat. Stiu ca tu ma vrei perversa si asta a fost cadoul meu de anul nou pentru tine.

Cand am vorbit ultima data, ca sa ma revansez pentru lunga mea tacere ti-am promis cateva poze. Sotul meu pleaca in delegatie, asa ca o sa fiu singura si o sa ma destrabalez. In noaptea asta o sa fie o orgie de poze. Gandul asta ma face o iau la fuga, dar ghiveciul dintre picioare ma impiedica sa o iau la sanatoasa. Primul meu gand a fost sa imi cumpar un ruj strident pentru sedinta de fotoshooting, dar m-am gandit ca e prea banal asa ca am hotarat sa caut un turture de gheata cu care sa ma sodomizez. Cuvantul asta cu tenta biblica mi-a inspirat mereu numai teama, dar acum ma excita gandul ca o fac pentru tine. Ma imbrac ca pentru polul nord si plec in oras. Cred ca am umblat 30 de minute sa caut un turture disponibil. Ori concetatenii mei s-au umplut de spirit civic si au curatat cu ardoare stresinile, ori marea majoritatea a sotilor sunt plecati in delegatii si nevestele se amuza ca si mine in intimitatea caminului conjugal. Am cules de pe drum si o ramurica de evergreen cu niste bobite rosii. E modul meu de a-mi cere scuze ca nu ti-am trimis o felicitare de anul nou.

Acasa, scot din geanta aparatul foto pe care l-am putin subtilizat de la firma, fac un dus scurt, inca doua pahare de vodka si mai verific daca am tot ce mi-ai cerut la indemana. Nu pot sa iti ofer decat ce am mai bun.

Deschid gurita si apas pe buton. Aici as vrea sa-ti primesc samanta pentru ca stii foarte bine ca in celalalt loc se afla acum un ghiveci. Acum urmeaza o faza mai dificila. Ma asez capra si imi infig delicat in anus ramurica de evergreen si fac din nou clic. Poza este senzationala. Eu stand capra, cu ramurica verde in cur pe un fundal cu orhidee care se revarsa din pizda. Superb! Si asta e doar inceputul. Urmeaza turturele. Pe care l-am ales intentioant destul de mare. Ma asez iar cu fundul in sus. Ma doare destul de rau cand presez si pentru ca e gros si pentru ca e dureros de rece. Retrag si imi trec suav o bucatica de unt printre buci ca sa  lubrifiez calea de acces. Daca nu as sti cat de mult te excita si pe tine as fi renuntat. In cele din urma intra. Ma fotografiez constiincioasa. Un ultim click. Imi scot turturele, il arunc in pahar si imi pregatesc un  scotch on the rocks. Cheers!

Descarc pozele din aparat pe calculator.

Send.

 

Acest articol a fost publicat în Parodii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Doar o parodie dupa o fantezie postata pe fantezii.com

  1. Mafioata spune:

    ´´maciuca peste maciuca,mi.am plantat orhideea in pizda,excitanta ca un ciuline de baragan in cur,Eu stand capra, cu ramurica verde in cur pe un fundal cu orhidee care se revarsa din pizda´´ :))))))))))) la dracu´ parca ma trec ganduri necurate si abia ce am intrat in post.ntz ntz

  2. Laura Forster spune:

    Ca de obicei….foarte amuzant.!…caterinca maxima esti ursulica al meu🙂

Lasă un răspuns

