Walkman

De catva timp m-am hotarat sa fac un pic de miscare, asa ca am lasat masina in garaj la odihna si merg la firma pe jos. Distanta e relativ mare si m-am gandit ca nu mi-ar strica sa ascult un pic de muzica in timp ce merg.

Azi dupa amiaza m-am abatut un pic din drum si am intrat in Mall sa ma pricopsesc cu un Sony, Walkman –Player. In timp ce asteptam sa imi vina randul la casa sa platesc, mi-a atras atentia o mamica tanara cu o fetita de vreo 5 -6 anisori la casa alaturata. Fetita era tare imbufnata ca mamica nu a vrut sa ii cumpere nu stiu ce dulciuri de pe rafturile de langa casa si ma amuza teribil dezbaterile intre mama si fiica. Ca sa o impace si sa termine discutia, mamica a vrut sa ii dea un pusi, doar ca aia mica a inceput sa strige indeajuns de tare sa auda toti cei din jur:“Pe tine nu te mai las sa ma mai pupi niciodata, pentru ca ieri te-am vazut cu gura unde face tati pipiiii“. Oameni buni, inca nu mi-a fost dat sa vad pana acum o femeie cu un cap rosu ca soarele la asfintit si asta asa, instantaneu. A disparut  de la casa cu o viteza pentru care ar fi invidiat-o orice atlet. Ma intrebam dupa ce a disparut, oare cum ar fi reactionat „tati „ daca ar fi fost si el de fata …

Inca amuzat de intamplarea de la casa, am intrat in primul restaurant sa imi sarbatoresc achizitia si in plus de asta imi chioraiau si matele de foame. Si nu numai ca imi chioraiu, recunosc ca ma chinuiau niste „flatulente“ groaznice. Doar ca am profitat de muzica infernala din restaurant si asteptam doar un bass mai puternic ca sa pot si eu acompania cu „trombonul personal”. A functionat excelent, pana am observat ca incet incet cei din jurul meu se uitau indignati in directia mea. Abia atunci mi-am dat seama ca muzica infernala din restaurant se revarsa din castile de la walkman , doar in urechile mele…

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Walkman

  1. Mafioata spune:

    replica revistei bravo girl´´muta-te din tara´´:))rusineee blanosulei

Lasă un răspuns

