Eternul secret feminin

Eva

                          E strigator la cer! Descoperirea pe care a facut-o prietenul meu Stefan trebuie imediat transmisa in toata lumea. E si motivul pentru care va descriu  discutia pe care am avut-o cu el si care are legatura directa cu marea lui descoperire, in speranta ca o sa se gaseasca cineva sa ma ajute sa gasim o solutie.

Diana este femeia visurilor mele si in 70% din cazuri ne intelegem 100%. Telefonul era inca fierbinte cand Stefan a navalit in casa, transpirat si cu o mina de caine turbat. Parul in cap ridicat de parca tocmai isi scosese degetele din priza iar hainele aratau de parca tocmai le scosese din  storcator si le calcase la repezeala  cu un compresor care tasa soseaua .

-Nu o sa-ti vina sa crezi ce descoperire am facut . Si asta numai si numai prin gandire logica!!

-Gandire logica? La tine? Pff,  expresia asta nu face nici macar parte din vocabularul tau, ce sa mai spunem de posesie. Logica ta e de trei parale si stim asta la fel de bine  amandoi.

Picase oricum cu aberatiile lui obisnuite intr-un moment care nu poate fi nici pe departe definit ca fiind proprice. Diana, prietena mea, tocmai ma sunase sa imi spuna ca la sfarsitul asta de saptamana e mai bine sa dorm la mine acasa pentru ca o sa-i vina .. chestia aia, cand nu ai nici o sansa sa iti dezgropi „securea razboiului“.

 -Termina cu prostiile si asculta-ma pana la capat. La logica asta o sa vezi ca nu o sa ai nici un contraargument .

Era cu adevarat agitat si pete rosii de sange pe fata ii puneau in evidenta importanta descoperii. “Stai jos si asculta-ma mai intai “.Ma impinge cu violenta pe scaun si ma obliga sa ma asez .

 -Totul a inceput cu Maria, nevasta-mea. I-a  venit iar ciclul. O chestie care ma calca de fiecare data pe nervi si care ataca nemilos viata intima din orice familie, dar cu care eram impacat. Cred ca stii si tu. In astfel de momente esti plictisit, nu ai alta ocupatie si ai timp sa iti faci fel de fel de ganduri. Asa ca am inceput sa analizez totul atent si dintr-o data am simtit cum mi se lumineaza creierul. Si acum  urmareste-ma cu atentie.

-Nevasta-mea are la intervale regulate ciclul-spune ea. Pana acum nu m-am indoit absolut nici o clipa ca e o chestie naturala cu care sexul slab se confrunta  pentru ca nu a gasit o solutie sa isi controleze trupul. Pana aici imi suna totul logic si nu  gaseam nici un motiv de critica. Imediat s-a inchis in baie ca sa „nu  trebuiasca sa  vad imagini teribile, mai bine spus sangeroase„ si sa nu fiu atat  de dezgustat de imagini incat sa imi pierd pentru todeauna libido-ul. Ok, am inteles si asta cumva, desi la nasterea copilului a insistat sa fiu de fata. Dar in viata am mai invatat ca femeile nu au nici un fel de logica in gandire si isi urmeaza propriul lor drum pe care nimeni nu il pricepe cu adevarat. Argumente de genul „asta e cu totul altceva,  asculta-ma  mai intai pana la capat „ sau alte metafore de genul asta, cunosti precis si tu. Dar de data asta  am inceput sa ma gandesc mai adanc si am simtit dintr-o data cum spinul indoielii ma patrunde dintr-o data adanc in suflet. Ce ar fi daca „ciclul „ asta de fapt nici nu exista? Si nu e nici pe departe dureros sau sacaitor? Daca e in realitate o mare minciuna mondiala care de multe generatii a fost inventata de femei ca sa isi faca rost de cateva zile libere lunare?

  Isi inclestase mainile pe spatarul scaunului unde ma tintuise mai devreme, fata  la cativa centimetri de a mea in timp ce ochii lui ma fixau hipnotic. Si-a desclestat mainile de pe spatar, si-a  sprijinit cotul stang cu mana dreapta, degetul aratator  de buze si a inceput sa se invarta ganditor prin camera.

 -Sa o luam metodic, analitic, a continuat el. Si sa incercam sa descifram cand si cum a putut incepe o astfel de minciuna. Ca sa poti explica o astfel de minciuna mondiala, trebuiesc cautate radacinile departe, foarte departe in istoria omenirii. Si unde? Bineinteles ca la Eva! Ea a inceput cu minciunile, asta e foarte clar si e si documentat de altfel.Adam, adica noi barbatii am fost mintiti crunt motiv pentru care am si fost alungati din paradis. Cel ce minte odata minte in continuare, asta e la fel de bine stiut. Asadar inceputul l-am clarificat. Analizeaza si tu un pic. Adam se plimba linistit prin paradis toata ziua fara ocupatie si avea permanent in jurul lui o femeie tanara, apetisanta  si goala. Ce crezi ca ar putea face un barbat in situatia lui? Sa mergem cu presupunerile mai departe si sa emitem ipoteza ca  Eva avea aceleasi preocupari ca si urmasele ei-cunosti si tu desigur de la Diana-sa faca curatenie la intervale regulate in paradis. Constransa deci de structura ei genetica  a tinut neaparat sa aiba cateva zile libere la dispozitie unde sa isi faca de cap cu celalalt hobby al ei asa ca i-a spus lui Adam ca are ciclu si neavand argumente  reale l-a aburit cu metaforele amintite mai sus. La vremea respectiva  Adam precis nu era invatat cum suntem noi  in prezent sa inghitim explicatii fara sa le verificam logica, asa ca i-a pus mana in gat si a lipit-o de pomul din care avea mai tarziu sa inghita marul  cerand-u-i  cu o mina nervoasa explicatii. Inghesuita la colt, Eva a inceput sa tremure de frica si sa transpire apa amestecata cu sange.

Si fiindca prima data a functionat asa de bine siretlicul, dupa patru saptamani l-a ametit iar cu aceiasi explicatie. Ca sa para si  mai convingatoare, a mai inventat dureri insuportabile, proasta dispozitie, stari nervoase si s-a lasat compatimita de Adam. Imi inchipui ca mai tarziu i-a parut rau ca nu i-a spus lui Adam ca starile astea le are la doua saptamani sau chiar saptamanal, ca sa isi poate face linistita de cap  cu celalalt hobby.

 Nu puteam sa il contrazic si  sincer sa fiu abia imi stapaneam un ranjet. E adevarat, Diana mea are nevoie regulat de timp ca sa faca curatenie, timp pe care i-l acordam cu placere in fiecare sambata cand eu mergeam pe stadion. Asa ca am dat intelegator din cap si el a continuat.

-Raspandirea acestei uriase minciuni a fost precis tot meritul Evei. Imi si inchipui cum in timpul pubertatii, le-a luat pe fetele ei Cain si Abel in baie si le-a explicat pe indelete avantajele pe care ti le aduce acest ciclu lunar.

 Stefan  era parca transfigurat facand aceste constatari uimitoare si tocmai cand vroiam sa ii atrag atentia ca a facut o mica greseala istorica  in deductia lui, a continuat.

 -Sau poate ca le-a povestit doar nurorilor ei, dracu stie de unde or fi aparut si alea, ma rog, nu asta e problema care ma framanta acum. Uite sa luam exemplu fata mea. Candva in pubertate, am observat cum incepe sa susoteasca cu mama ei, dupa care au disparut invaluite in mister in baie si dupa cateva ore a iesit de acolo cu o fata radioasa anuntand cu mandrie .“sunt pe ciclu !“. De ce radiaza de bucurie cineva cand anunta ceva care  iti da stari nasoale, te face nervos si care incepand din clipa respectiva o sa se repete in fiecare luna si o sa te urmareasca ani indelungati? Sange, deprimari, dureri, lacrimi si totusi bucurie? Nu, ceva nu se leaga. Poti sa imi argumentezi ca fetitele nu sunt inca asa de versate ca o femeie matura si nu pot juca asa de bine teatru, dar iti spun eu ca  precis li se povesteste ceva frumos care sa le atraga. De exemplu ca in perioada asta nu mai e obligata sa duca gunoiul, nu mai e certata indiferent ce face, nu trebuie sa isi mai faca temele la scoala .. da, da .. asa de repede recunoaste o femeie sansa care i se ofera si o si prinde strans in mana.

 Ramasesem sincer sa fiu cu gura cascata si in sinea mea incepeam sa ii inteleg logica si sa-i dau dreptate. Stefan s-a simtit confirmat de ranjetul meu de om neajutorat si a continuat prelegerea.

 -Si daca suntem de acord cu logica mea si ca totul e o mare minciuna, se clarifica multe mistere. Stim ca femeile sunt de la natura mai firave, motiv pentru care noi barbatii suntem obligati sa caram tot ce trece peste greutatea unei sticle de „Ajax„. Mai stim ca femeile sunt mult mai periclitate de soricei,  paianjeni, tantari si alte insecte, drept pentru care trebuie sa ne sculam noaptea si sa le vanam. Nu au simtul orientarii si se incurca / ratacesc pe drumul de la magazin pana acasa si trec absolut intamplator pe langa un boutique cu hainute „exquiusite“ in schimb nu se duc  sa rezolve problemele cu oficialitatile unde trebuie sa stea la coada pentru ca „nu pot draga sa memorez drumul complicat pana acolo„. Te-ai intrebat oare de ce de regula in multe familii barbatul munceste in timp ce femeia sta acasa si isi bea cafeluta? Sau de ce femeia care aduce laptele suna o singura data la usa in timp ce postasul suna de doua ori? De ce parul femeilor arata dupa doua saptamani „ groaaaaznic „ in timp ce al nostru si dupa doua luni e acceptabil?

  In timp ce imi spune asta isi plimba sugestiv cu un gest tipic de gay mana prin parul lui des si il piaptana cu degetele spre crestet.

 -Cine in afara de femei se mai machiaza pe lumea asta si care e motivul pentru care vor sa-si ascunda fata adevarata ? Ce urmari a avut in istorie avalansa de minciuni si cat de mult a fost influentata evolutia din cauza asta? Oare barbatii nu au putut sa  intervina si sa schimbe cursul istoriei  pentru ca au fost mult prea ocupati  sa care sacose imense cu cumparaturi, sa omoare soareci si insecte? Nesfarsitele discutii despre emanciparea femeii sa fie doar inca o diversiune, ca sa ne faca sa credem ca se incearca o rasturnare a unei  ordini care de fapt exista deja?

 Devenea din ce in ce mai agitat si mai patruns de dimensiunea descoperii. Privirea ii era ratacita si vocea marcata de importanta momentului.

 -Suntem intentionat si in mod dirijat ocupati cu munca, distrasi de la ce se intampla, manipulati in evolutia noastra si asta de zeci, de sute, de mii de ani. Oare noi nu suntem altceva decat niste simple caramizi care sunt folosite in ridicarea unui imperiu al femeilor? Avem oare dorinte? Si ma refer la  dorinte proprii, nu la cele sugerate. Mergem oare pe stadioane doar pentru ca nu stiu ce femeie din nu stiu ce colt de lume are nevoie de inca o zi libera ca sa faca curat in casa? Asta sa fie motivul pentru care liga nationala de fotbal joaca saptamanal? Mergem sa bem „una mica „ in birt cu prietenii doar pentru ca femeile vor sa se mai scape de noi? 

 Ce sa spun? Nu ma consider un ignorant, dar dupa lunga prelegere a prietenului meu devenisem ganditor si nu gaseam argumente sa il contrazic. Logica lui era de necombatut si singura explicatie care imi venea in  minte, era ca noi barbatii suntem victima unui complot feminin galactic a carui dimensiune abia acum incepeam sa o intrevad.

Sunt eu prost, e doar el, sau femeile ne tin cu adevarat strans de coaie? Sa fie oare adevarat ca in toate bucatariile si camerele de calcat rufe din lume se ranjeste pe ascuns? Oare toate tampoanele si OB-urile din lume absorb  in loc de sange mintea barbatilor? Oare nu numai in alfabet sta cromozomul Y in spatele lui X? Intrebari peste intrebari. L-am prins pe Stefan de umeri, i-am spus ca o sa reflectez la ce mi-a spus si l-am impins pe usa afara.

Sa fiu eu oare martorul unei schimbari milenare? Oare Stefan este „alesul“  caruia i s-a implantat aceasta idee in creier ca sa fim izbaviti de asuprirea milenara? Tocmai eram pe punctul de a reflecta adanc la  ce o sa se intample cand suna telefonul. Diana era la celalat capat al firului.

 -Buna soricel, incepe ea discutia si salutul asta a avut asupra mea efectul cuiului scos de la grenada.

 -Poti sa incetezi imediat cu toate minciunile tale pentru ca Stefan mi-a deschis ochii deja. V-am descoperit minciunile dezgustatoare si te rog ca nici macar sa nu incerci cu schiorlaitul ca nu mai tine. Spune simplu ca nu ai chef sa ne futem pentru ca vrei sa faci curatenie si gata. Si daca vrei sa stii, nu o sa tin secretul asta doar  pentru mine. O sa-l fac public si nu numai digital, o sa fac manifeste tiparite pe milioane de coli de hartie ca sa afle toti. O sa depun manifestul asta la notar si in caz ca mi se intampla ceva „neprevazut „  sa ajunga in mana politiei.

La celalat capat al telefonului era liniste si numai respiratia grea care se facea auzita, imi dadea certitudinea ca Diana inca mai era pe fir.

 -Vroiam doar sa iti comunic ca mi-am aruncat ochii in calendar si abia saptamana viitoare imi vine cilclul si ca sunt excitata la culme. Dar daca tu incepi cu chestii din astea aberante, nu ai decat sa  iti faci laba sau sa iti futi notarul, dar sa nu te mai prind la usa mea. Dupa „usa mea „ a mai urmat un cuvant vulgar pe care ma abtin sa il scriu aici si a trantit receptorul in furca.

 Ce imi mai ramane sa spun? Stiti acum tot ceea ce stiu si eu. Stefan e dat de ieri disparut si incercarea mea de a publica teoria lui in internet a esuat. Am primit un mesaj de la moderator (semnat cu nume de femeie) ca postul meu contine acuzatii pentru care nu am trimis dovezi convingatoare, drept pentru care a fost inlaturat si IP-ul meu a fost trecut in lista de spam. Singura mea speranta ramane in voi tovarasi de suferinta. Ajutati-ma si ajutati-va in acelasi timp. Luptati impotriva imperiului minciunii! Eu deocamdata sunt singur si descumpanit.

 Pana o sa primesc sprijinul vostru o sa pun tastatura in dulap, o sa ma asez  in pat intr-o pozitie embrionara si cu un deget strecurat in gurita o sa ganguresc abia auzit :“mamii“. Sper insa ca pana maine o sa-mi revin din soc si impreuna cu voi sa incepem lupta cea mare.

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Eternul secret feminin

  1. Valentin spune:

    Hmm, deja am dubii :))))

  2. Roco spune:

    Off , ai dubii inca?Si eu care ma gandeam ca va deschid ochii si o sa fie o revolta generala😀

  3. Mafioata spune:

    daca incep sa cred si eu cu tarie in asta oare se adevereste?.hihi

    • Roco spune:

      Acu, nu stiu ce sa zic Mafioata .Natura vazand ca femeia oricum nu are habar sa conduca, a incredintat aceasta misiune hormonilor. Fa-le ochi dulci ca nu se stie niciodata , sau ameteste-i cum l-ai ametit pe Dancus😀

      • Mafioata spune:

        eu nu am ametit pe nimeni…cine stie cine l.o fi ametit…cat despre hormoni,well,mai bine ma obisnuiesc cu ideea ca tot ce ai zis tu a fost o mare minciuna si ca mama mi.a aratat drumu´ cel bun in viata:)))

  4. Alina spune:

    da…ce pot eu sa spun decat ca aveti o mare, mare, imensa chiar frustrare atunci cand femeia isi ia „liber” cateva zile sa zaca in suc propriu, chinuita, chircita in pat, cu o tona de pastile langa ea… Dar la fel de sincer, sper ca aceasta conspiratie mondiala sa fie adevarata :))) atunci n-am mai avea decat cateva zile pentru noi. Oare putem sa facem macar pentru un an schimb cu voi? sa mergem la una mica cu prietenele, sa mergem la spectacole, etc…si voi sa faceti „curatenia” aia? :))

Lasă un răspuns

