Ikea

Ikea, deja numele suna de cacat. Eu unul nici nu vreau sa aud de numele asta, dar nevasta-mea ma tot bate la cap; “Hai draga sa mai dam o fuga la Ikea sa vedem ce se mai gaseste pe acolo. Nu trebuie neaparat sa cumparam ceva, dar e fain sa ne uitam un pic! „

Plimbare .. de parca femeile sunt in stare sa se plimbe printr-un magazin fara sa vada ceva „pe care dintotdeauna am vrut sa il am …!! „ Cumpara toate prostiile care le vad. Orice femeie daca o lasi de capul ei goleste rafturile de parca ar veni sfarsitul lumii. Si bineinteles vor sa mearga acolo doar sambata. De ce dracu tocmai sambata?? Poate cineva sa-mi explice de ce femeile au chef de Ikea doar sambata? Sau vinerea sau duminica daca ar fi deschis? Eu unul nu am chef de Ikea in nici o zi. Dar incearca numai sa o refuzi si ti-ai facut vinerea un iad . Si sambata! Si sexul de sfarsit de saptamana la fel. Asa ca, ce iti ramane de facut ? Zambesti, desi in suflet clocotesti de nervi si te duci cu aceiasi impacare sufleteasca pe care o are boul cand e dus la abator.

Autobanda .. dopul de circulatie se intinde pe cativa kilometri. De la iesire de pe autobanda pana in parcare ai nevoie de vreo 50 de minute. Deja fierb de draci dar nu las sa mi se citeasca pe fata. Nici chiar atunci cand un bulangiu de sofer se baga cu nesimtire in locul de parcare care asteptasem sa se elibereze .“Vino afara ma boule sa-ti fut una, hai iesi din masina sa matur parcarea cu tine labagiule si sa-ti fut un pumn in freza „. Nu a avut curaj sa iasa. Nevasta-mea se uita disperata la mine ma mangaie incet cu mana pe umar si ma mai linistesc. Desi, mi-ar fi placut sa-i poleiesc moaca bulangiului …

Doamne ajuta, de data asta nu s-a oprit direct la primul etaj. Data trecuta m-a amenintat acolo cu un nou coltar; “Uite draga, e asa de fain coltarul asta si o sa arate asa de bine la noi in sufragerie .. si e si practic, husa se poate lua si spala!“

Imi arunc ochii la pret si mi se face rau.“Draga, chestia asta o sa o spalam maxim de 3 ori dupa care il aruncam. Asadar fiecare spalare ne costa 1500 de euro. De ce dracu nu cumparam altul mai ieftin si cand are o pata il aruncam?  Dialogul asta l-am purtat tacit cu mine insumi. Cu voce tare am spus doar: „Excelent draga mea, un noroc ca l-ai vazut, uite ce comod  si ce ieftin e!! Il cumparam imediat?

Din fericire s-a razgandit si nu l-am cumparat. Testul de rezistenta e la parter. Acolo gasesti milioane de prostii de care o femeie are nevoie neaparat si pe care nu le mai gaseste in alta parte si „ in nici un caz la pretul asta !!!“ O lingura de pescuit spaghetti si fidea sau ceva de genul asta practice si ieftine …. .Si paharele astea splendide cu picior .Se gasesc doar in set de 10 pahare. Dar ce conteaza? Celelalte pe care le avem cumparate tot de la Ikea acum vreo opt saptamani s-au demodat deja.

„Si sunt asa de simpatice!! Si uite si fundurile astea de lemn pentru micul dejun (un fel de felii taiate direct din butuc de stejar grele ca nevoia) si suportul asta de lumanari ..“ Uite ce dulci sunt lumanarelele astea“. Si inca o gramada de „chestii de care nimeni nu are nevoie „ mi le indeasa in plasa aia galbena ( o inventie tipic Ikea care arata ca un sort pe care ti-l atarni de gat si cu care arati ca un maturator de strada inapoiat mintal). Ma uit in jurul meu si aproape fiecare barbat trebuie sa poarte o astfel de plasa desi fiecare femeie impinge si un carut de cumparaturi. Se pare insa ca femeile gasesc chestia asta schick.

In sfarsit, se pare ca si-a luat tot ce avea nevoie. Mai trebuie doar sa trec peste coada infernala de la casa. Desteptii de la Ikea au pus chiar si tablite indicatoare: „De aici inca 40 de minute pana la casa „. Tablita asta reusesc sa o descifrez cumva din varful cozii unde ma aflam. Cu greu ma lamureste sa nu imi dau jos zgarda de la gat de care imi atarna plasa sa nu o arunc in primul raft si sa plec. Nu-mi vine sa cred. Femeile la coada stau linistite si asteapta sa le vina randul, mai barfesc unele cu altele , isi mai dau idei de noi chestii care sunt „ extraordinare si asa de practice“, mai dispar sa pescuiasca repede din raft inca ceva care „ doamneee … era gata sa uit “ in timp ce barbatii cu cosul de cumparaturi in fata si cu traista aia legata de gat stau ca tampitii si asteapta sa le vina randul sa plateasca. Tabla cu inscriptia „Inca 20 de minute „ imi da iar un impuls sa arunc dracului traista, dar ma linisteste cu „uite draga ca deja se vede casa „. Ok, treaca si asta de la mine! Pana am ajuns la urmatoarea tablita mi-a mai aruncat in traista cateva ghivece pentru flori. Urmatorea tablita nu se mai putea citi ca era rupta. Am zarit-o pe jos dar nu am putut citi ce scrie ca era plina de urme de bocanci …Cineva mai putin calm o calcase de draci in picioare.

In sfarsit ajungem la casa. Platesc cu cartea de credit si de nervi nu imi dau seama ca am semnat chitanta cu numele in loc de prenume. Dupa ce vaca de la casa mi-a verificat identitatea pe toate actele posibile pe care le aveam la mine ( buletin, permis de conducere, legitimatia de servici, de donator de sange de asigurari sociale) m-a crezut ca e cartea mea de credit si m-a lasat sa plec cu cumparaturile.

Plecare din parcare. Alta drama. Cum dracu reusesc eu sa scap de aici?Iesirea e blocata, parcarea e blocata si imi trebuiesc 50 de minute pentru 1 km. Dar pe boul care imi luase locul de parcare l-am fortat sa intre intr-o parcare libera de unde precis a avut nevoie de o ora sa poata iesi cu spatele si sa se ordoneze iar in coada …

Un weekend fericit va doresc .. poate ca inca odata la Ikea ?

 

 
 

 

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ikea

  1. Sorana spune:

    I love Ikeaaaa:)))Doamne cum stii tu sa ma faci sa rad:)Pup si sa stii ca mereu trec prin ograda ta:)

  2. Mitzaa Biciclista spune:

    in ză neim ov lăv, ănd pis, ănd flaoăr, uelcam tu ză most uanted end hantend bear of ză iunivers, chiss from ză batăm of mai săul.

  3. Mitzaa Biciclista spune:

    sori, hanted, not hantend, pfoaaaaaaa!😀

  4. Valentin spune:

    Bai, deci ma sparg de ras. Ma regasesc in tocmai:))))). Dar de ce incearca femeile sa ne impace cand ne enerveaza un idiot si spun ca nu sunt de acord cu asta dar daca il bati le vezi cum radiaza de fericire??? Dar apoi iar se iau de tine ca esti un animal…

Lasă un răspuns

