Sistem de resurse

De ceva timp pusesem ochii pe o bruneta mignona pe care o vedeam relativ des in clubul pe care il frecventam si care statea de fiecare data singura la masa .Parea sa nu apartina nimanui asa ca m-am apropiat de ea cu intentia vadita sa-i ajung la chilotei .Imediat ce a sesizat gandurile mele necurate mi-a dat viteza cu textul „This file is already used by another process“ dupa care s-a ridicat de la masa si a disparut .Bine ca a disparut repede si ca nimeni nu mi-a remarcat expresia de pe fata .Am mai baut o bere sa-mi revin si mi-am incercat norocul la blonda care tot chinuia bilele la o masa de biliard .Am abordat-o lejer , dar pana sa apuc sa-i spun cateva cuvinte imi spune sa-i fac cinste cu un cocktail al carui pret mi-a colorat moaca in rosu .Se uita si ea odata cu mine in portofelul meu unde zacea doar o bancnota sifonata de valoare minima , ma masoara dispretuitor si imi arunca „Insufficient system resources „ dupa care ma lasa si ea ca pe un catel in ploaie .A treia pe care am abordat-o s-a aratat destul de interesata doar ca m-a avertizat ca „The list is not empty „ si mi-a fluturat un OB pe sub nas .Candva in noapte am plecat acasa destul de frustat .Dupa ce m-am intins in pat , imi trecea deja prin minte sa fac o laba sanatoasa .Noroc ca mi-am adus aminte de o regula de aur „A file can not be copied to itself“.

In seara urmatoare nu prea mai avem chef de abordari dar dupa relativ putin timp am sesizat o tipa care si-a riscat cateva priviri in directia mea , dupa care se ridica si ma intreba daca poate sa ia loc la masa mea .Parea destul de interesata sa mearga pana la capat .A inceput sa-mi povesteasca ca tocmai a incheiat relatia cu fostul ei prieten pentru ca el nu folosea „ The standard format „ .Dupa ce ne-am afumat bine cu cateva pahare, am chemat un taxi , am luat-o de mana si am reusit sa o plantez in locuinta mea .Imediat ce am inchis usa lady s-a transformat subit intr-o domina care defila doar in chiloti si in sutien cu vadita intentie sa ma violeze.Sa fie oare seara asta , seara in care toate fanteziile mele or sa devina realitate ?Am luat-o in brate si ea mi-a soptit in ureche „The process can not be continued as long as bra is active .. please remove bra from the system „

Cumva am reusit sa o tin in brate sa nu pice ,deoarece din cauza nenumaratelor pahare consumate in club parea sa aiba subit probleme serioase cu atractia gravitationala si sa o scap de „task-urile“ care mai era active .A mai reusit sa balbaie ca „The extended attributes are incosistent „ si ca la ea „data integrity „ a avut de suferit asa ca alte“ requests „nu mai au rost pentru ca „We encountered an internal error“dupa care a cazut pe pat .

Cand am vazut ca aceasta „ Application „ nu mai reactioneaza , i-am accesat „Taskmanager-ul „ dar din pacate in afara de de „task-ul „ respiratie adanca , suspine sporadice si basini ocazionale , nu mai avea nimic activ .Am incercat o restartare dar nici asa nu am avut succes .Inca o seara ratata ..Dispozitia mea a suferit o cadere adanca in directia depresii .

Dimineata , din cauza paharelor numeroase date pe gat cu o seara inainte „Boot process“ s-a dovedit destul de anevoios .A trebuit sa accesez de cateva ori „Memory „ si sa-mi defragmentez amintirile pana cand am putut activa „Graphics“si am putut deschide ochii .Ea nu mai era in pat , se afla deja sub dush si testa se pare „Soundsystem –ul „propriu .Am sarit imediat din pat , hotarat sa ii fac o surpriza sub dush si sa recuperez intentiile mele ratate din seara trecute .Parea sa fie placut surprinsa de aparitia mea dar cand am incercat sa trec la treaba imi tot aluneca din cale si imi striga „ Fatal error during installation , protection fault „ si m-a intrebat intrigata daca nu m-am gandit si la „ antivirus „ .Am cautat disperat in buzunarul pantalonilor , in noptiera in dulapiorul din baie .Nimic !! La dracu , numai ghinioane .Intre timp ea s-a imbracat deja mi-a aruncat repede peste umar „ The apllication is due to a invalid acces completed „ dupa care a disparut pe usa .

Dupa cateva zile m-a sunat si parea impotriva asteptarilor mele interesata sa ne intalnim .Am stabilit sa ne intalnim in aceiasi seara la un restaurant .Am intarziat un pic din cauza de „ Bus –timings „ si am numit-o Ana in loc de Gabi (pentru „ apllication“ de genul asta nu aveam destula „Memory „ disponibila ) dar ea mi-a zambit cu gura pana la urechi .Am petrecut o seara minunata in local dupa care am facut sex pana dimineata si pana cand „ Destination disk „ a fost „fool „ .

Asa a mers o buna bucate de vreme .Ne intalneam sporadic , mergeam impreuna sa mancam ceva dupa care o luam la mine acasa sa o formatez dupa toate regulile artei ( uneori si la toaleta restaurantului mai faceam cate un „Quickformat „. Din pacate intr-o buna zi mi-a spus scurt si concis ca de acum ne vom mai intalni doar daca sunt dispus sa o iau de nevasta .In definitiv „Shareware-time expire long ago „ si ca am avut destul timp sa testez programul ..

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

