Update la Psihotanti

Intrebare ;Ana 14 ani .Poti sa te ineci cand inghiti sperma ?Multumesc anticipat pentru raspuns.

Raspuns ;Daca o sugi la cai elefanti sau balene.. poate!

Intrebare;Geo 15 ani .Cum imi dau seama ca am ejaculat? Cand imi fac laba ( dupa circa 2-3 minute ) incepe sa ma doara penisul asa din senin.Ce fac gresit ?

Raspuns .Tu chiar vrei sa stii cand ai ejaculat ? Pai fa exact asa cum faci cand te caci .Uita-te daca in imediata ta apropiere se vede vreun produs care nu exista inainte .In ce priveste durerea ;NU e indicat sa tratezi un astfel de instrument fin si de precizie cum e pula, cu violenta !

Intrebare ;Viorel 18 ani. Atunci cand ma culc cu o femeie trebuie sa-i deschid labiile cu degetul mai inainte sau se intra direct cu pula ?

Raspuns; Atunci cand intri in garaj cu masina tragi cu bazooka sa explodeze usa , sau apesi mai intai fin cu degetele pe butonul de la telecomanda sa se deschida?

Intrebare; Vasile 17 ani .Heloo, eu si cu prietena mea facem sex des .Problema cu care ne confruntam este ca ea vrea doar pe la spate deoarece in celelalte pozitii o doare. Pe mine ma doare doar cand e ea deasupra. E posibil sa fie asta din cauza dimensiunilor penisului ?Pentru ca in erectie are 25, 5 cm si un pic curbat in sus iar diametrul e de 18 cm. Mentionez ca atunci cand facem sex prietena mea e umeda ca sa nu spun uda. Si atunci de ce o doare? Fosta mea prietena nu avea astfel de probleme. Multumiri anticipate.

Raspuns; Cand citesc intrebarea ta si mai ales dimensiunile pe care le-ai scris imi vin in minte 3 posibilitati.
1.Ai manipulat linealul si i-ai tait partea din mijloc.
2.Esti un armasar pursange.
3.Ai o tumoare teribila la pula.

Intrebare; Flavius 13 ani Cand poarta femeile tampoane ?

Raspuns; Conform reclamelor de la televiziune , la calarit la inot si la mersul pe bicicleta.

Intrebare; Carmen 14 ani .Daca ma masturbez se poate vedea asta la un control ginecologic?

Raspuns; Sigur ca da ! Si medicul ii suna imediat pe parintii tai , pe Mos Craciun si pe mine.

Intrebare; Radu 12 ani. Colegii mei vorbesc des despre „Aseara in pat mi-am tras una „.Cum functioneaza asta ?

Raspuns; Intinde mana si desfa palma larg si apoi trage-ti una cu toata forta pe obraz. Asta inseamna „sa-ti tragi una „

Intrebare; Ionel 13 ani .Am o intrebare!De curand pe pielea penisului meu erau multe puncte galbene care miroseau puternic.Ce ar fi putut fi ?

Raspuns; Oh doamneeeeee!! Ai futut un calup de branza sau cascaval ??

Intrebare; Bebe 12 ani .Este rau daca pielea de la scrotul meu e incretita ?

Raspuns; Daaaaa!! Ia neaparat un fier de calcat si calc-o !

Intrebare; Vasi 12 ani .Buna , e normal sa ma doara capul penisului cand il mangai cu mana ?

Raspuns; Daca tu esti Edward ala cu mainile foarfece din film .. e normal !
Intrebare;Mirela 14 ani. Prietenul meu ar vrea sa ma dezvirgineze .. eu sunt de acord dar mi-e frica sa nu-i trezeasca zgomotul de la pleznirea himenului pe parintii mei.Ce as putea sa fac ?
Raspuns :Pai ati putea calatori in Coreea de Nord unde am auzit ca vor sa faca teste nucleare asa ca ati putea folosi explozia nucleara ca sa musamalizati zgomotul de la ruperea himenului .Si multumesc pentru informatie.Abia acum imi explic de ce au peretii de la blocul meu au crapaturi. Pe langa mine locuiesc multe fete tinere😀
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Update la Psihotanti

  1. purplrain spune:

    Buna!am avut o intamplare ciudata…eu am 14 ani si nam mai avut un iubit pana acum.Din cauza ca mi se stricase calculatorul,mama chemase un baiat ca sa il repare…eu nu il cunisteam deloc,i-am luat id,am vorbit cu el…si iam vazut hi5…cand a venit sal repare,s-a dat la mine…la sf ,cand lam condus sa plece mia cerut sal sarut(si in casa mia cerut)..dar nu i lam oferit,pierduse si tramvaiul si tot nu i lam dat….el a plecat suparat….eu il mai sunasem…..dupa 2 sapt l-am mai vazut …l-am sarutat…dar avea prietene,din cauza ca daca il sarutam nu isi mai facea.eu am pierdut .puteam sa fiu cu un super baiat,dar am vrut sa fiu „ v i r g i na la sarut si la flirt….a trecut 1 luna si 2 sapt,tot il mai plac…Ce sa fac?Flavia-14 ani si buletin

Lasă un răspuns

