Leapsa Soranei lepsuita urseste

Radu preia pe piept ca doar acolo e mai tare .. eu preiau mai jos ceva😀

Sunt…o umbra fara culoare.Visul meu ar fi sa fiu invizibil.

As vrea…sa cred ca maimutele nu sunt indignate ca sunt inrudite cu noi oamenii.

Pastrez…viu principiul de a trai in fiecare zi ca si cum ar fi ultima ;candva o sa am dreptate.

Mi-as fi dorit…sa schimb lumea dar Dumnezeu nu-mi da parola de logare.

Ma tem de….dobitocii care sunt in stare sa faca chestii la care un om inteligent nici nu are macar curajul sa gandeasca.

Aud…ca e normal sa omori animale si sa le mananci , dar e odios sa culegi plante si sa le fumezi.

Imi pare rau…ca vegetarienii mananca mancarea mancarii mele.

Imi plac…oamenii care desi nu au nimic de spus se invaluie in tacere.

Nu sunt…in stare sa-mi cercetez tot arborele genealogic; am ajuns relativ repede la ala din care am coborat.

Dansez…doar cand imi pune cineva tabla cu jar sub labe.

Cant…doar cand sunt beat si apoi constat ca alcoolul nu e o rezolvare , e doar un distilat.

Niciodata…sa nu inghiti somnifere si laxative in acelasi timp.

Rar…incerc sa-mi cercetez adancimile mintii;de fiecare data cand incerc chestia asta mi se blocheaza degetul in nas si nu pot merge mai departe.

Plang cand privesc…pula si ea o face pe mironositza si nu se mai uita in ochii mei.

Nu imi place de mine pentru ca…nu pot spune ca sunt un las , dar sunt mai tare decat eroul din mine.

Sunt confuza…ca io n-am pizda ca sa nu fac dezacord gramatical cu inceputul asta de text de la tine in pula mea.

Am nevoie de….o organizatie de masoare voluntare sáns frontiere care sa ma destreseze.

Ar trebui…sa protejam mai mult copacii , asa ca hai sa ne apucam de mancat castori.

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Leapsa Soranei lepsuita urseste

  1. sorana spune:

    Deci DA! Deci nu stiu cum faci dar stiu sigur ca reusesti:))) Deci DA!!!

  2. Radu spune:

    Deci nu! Nu se mai poate, asa. Cum scrii ceva, cum te legi de constitutia mea. Sa ne intelegem clar Domnule Urs, eu nu am pieptul mic, doar burta prea mare. Fir-ar ca iar s-a terminat rau cand incepuse bine! Nu pagadi, barshoncka!

Lasă un răspuns

