Sa interzicem femeilor sa conduca masinile

Sa analizam un pic problemele majore cu care se confrunta societatea noastra !

-Somajul ?
-Nedreptati sociale ?
-Criminalitate in randul tineretului ?
-Circulatie dezastruoasa ?
-Globalizare ?
-Degenerarea starii de sanatate a omenirii ?

Pentru toate problemele astea exista o rezolvare atat de simpla, incat atunci cand o s-o auziti , o sa va dati o palma pe frunte si o sa exclamati „ SMF, cum dracu de nu m-am gandit si eu pana acum !!“

E foarte simplu. Interzicem femeilor sa mai conduca masinile !! Suna poate un pic misogin, dar sa stiti ca nu e chiar deloc .Sa analizam un pic .

Daca femeile nu ar mai conduce masinile , atunci multe dintre ele nu ar mai putea sa mearga la servici si locurile de munca disponibile ar putea fi ocupate de barbatii someri .Stiu , o sa-mi spuneti ca prin asta nu se creeaza noi locuri de munca. E adevarat ,insa cele existente vor fi impartite in mod rational , in asa fel incat nu vor mai exista familii care sa profite de doua salarii in timp ce altele de nici macar unul .Se combate in felul asta nedreptatea sociala.

In alta ordine de idei , femeile nu ar mai fi asa de mobile fara masina si si-ar dedica mult mai mult timp pentru educatia copiilor .Avantajele ce decurg de aici , nu sunt greu de imaginat. Datorita educatiei intensive de care vor profita tinerii nostri , vor consuma mult mai putine droguri , isi vor dedica mult mai mult timp invatatului si criminalitatea pubertara cu care se confrunta societatea noasta o sa dispara in totalitate.

Mai putine femei care conduc masina , inseamna automat , mai putine masini pe strada .Ar fi un fapt imbucurator, atat pentru mediul inconjurator si asa destul de afectat , cat si pentru circulatia care in ultimul timp e dezastruoasa .Emisia de CO2 se va reduce drastic , strazile noastre vor fi mult mai linistite, = mai sigure = mai putine accidente .

Nu ar fi de neglijat faptul ca neamaiavand mobilitate , femeia o sa faca cumparaturi la magazinul micut din coltul strazii .Asta ar reinsufleti micul comert local ,magazinele minuscule , gen „La tanti Jeni ” sau „La mos Grigore ” ar renaste din cenusa ca pasarea Phoenix si astfel am combate monopulul cu care ne ameninta marile concerne internationale , asa ca „imobilitatea „ femeii ar combate teroarea globalizarii.

Pentru ca femeia o sa petreaca mult mai mult timp acasa , o sa aiba timp sa gateasca dupa retete din „cartea bunicii ” , asa ca pseudohrana de la cuptorul cu microunde o sa dispara incet , incet , ceea ce o sa aiba o influenta pozitiva asupra sanatatii noastre si concomitent asupra bugetului alocat de stat pentru spitale .Banii , astfel economisiti se pot investi in cercetari pentru combaterea cancerului sau sida .Pe scurt –femeile fara carnet = mai putin cancer .

Femeile se plang oricum ca nu se simt sigure pe strada .Asa ca asta ar fi inca un argument sa stea mai mult acasa .In articolul meu , ma gandesc in primul rand la binele iubitelor noastre femei , pentru ca nu mai suport gandul de a le sti expuse la pericolul strazilor , ca sa nu mai vorbesc de parcarile subterane intunecate …

Cred ca ar mai exista zeci de motive care sa-mi sustina teza , si nu cunosc nici un contraargument rational .

Doar pentru ca femeilor le place sa invarta de volan ,se joaca cu viitorul copiilor nostri ?? Le e indiferent ca nedreptatea sociala se adanceste pe zi ce trece ?? Gaura de ozon creste vazand cu ochii deasupra oraselor noastre , doar pentru ca femeile nu sunt in stare sa renunte la comoditatea de a-si pune funduletul in masini ??.
Gasesc acest comportament , cel putin egoist ,ca sa folosesc un termen mai „matasos ” ca sa spun asa si solicit sprijinul tuturor celor care imi dau dreptate si care vor sa transformam aceste ganduri de bine, in realitate😀
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sa interzicem femeilor sa conduca masinile

  1. Radu spune:

    Exista sigur 6 adevaruri in viata : 1) Nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba . 2) Toti idiotii incearca asta dupa ce citesc punctul 1.3) Primul adevar este o minciuna.4) Zambesti acum pentru ca esti un idiot.5) Nu exista motive sa nu poti spune aceste adevaruri unui alt idiot.6) Inca mai ai un zambet pe fata!Ah, da!Cand se voteaza chestia asta cu soferitele, conteaza totusi si pe mine:D!

  2. mihaelamm spune:

    Eeeeh ursuleeee, duminică aterizai eu de la albena şi datorită unor motive foarte obiective a trebuit să mă apuc de spălat. cum mândrul îmi zăcea cu febră la pat şi eu aveam de mişunit mă-am gândit eu să dau drumul la computer şi să mă uit pe blogul tălicăşi ce-mi văd mie ochii? o povestioară misogină!să te strâng de gâlci şi mai multe nu! cum? să zică ursul meu că nu ar mai trebui să muncesc? să nu muncesc eu? nu azi? nu mâine? nu la satu mare/ baia/ tg jiu? erezie! apage satană! numai că am observat că îmi lipseşte un anumit item din casă şi m-am strecurat eu pe uşă afară să îl iau până se trezeşte domnul şi să-i fac o surprizie. ghinion de neşansă, nu aveau nici la nonstopul din colţul blocului, nici la cel de la rondul de la alba iulia aşa că îmi luai eu inima în dinţi să merg până la agipul din colţul străzii. unde, iar nu aveau. însă am văzut o fază de mi-am plâns în pumni că nu aveam ap foto. 4 paraşute de nici 20 de ani într-un bmw de ultimă geenraţie care din cât era de largă aleea de acces, nu apu putut trece decât printr-un stâlp de avertizare. Amin ursule! damelor chiar le-ar trebui interzis să conducă!

Lasă un răspuns

