Clarificari adecvate secolului in care ne aflam

„Deci dragul meu , cand o femeie si un barbat sunt destinati unul altuia , se saruta din cand in cand .Si daca dupa un timp isi dau seama ca fiecare doreste sa-si petreaca viata cu celalalt , barbatul ajunge sa-si bage chiar .. chiar .. sa-si bage …
-Cucu , intreb eu curios ?
-Cucu ? Bine fie si asa din partea mea.. asadar isi baga Cucu in … aaaa…. Mumu.
-Hai mai ce dracu ! Cum poate sa invete baiatul ceva daca tu incepi sa-i umpli creierul cu aberatii din astea cu Cucu si Mumu ?
-Eu cred ca a inteles deja copilul , nu e asa Florin ?
Gandindu-ma retrospectiv , ar fi inceput un capitol amuzant in viata mea atunci , daca as fi scuturat energic din cap in semn de negatie .Din nu stiu ce motiv , fie din compasiune pentru parintii mei , sau poate totala lipsa de interes , am dat usor din cap ceeea ce ar fi putut fi tradus ca „ desigur „ .
-Vezi , spune tata cu o expresie triumfatoare pe fata ?
-Asa , deci , cand un barbat isi baga… Cucu in Mumu la o femeie , atunci numim asta sex .E clar Florinel ?Daca ceva nu intelegi te rog sa intrebi…. asa .. si dupa un timp ….
-In general cam dupa doua minute … daca se scoala Cucu, intrerupe mama cu un zambet malitios pe buze !
-Draga mea , te rog , vezi ca incerc sa-i clarific ceva copilului …Asa , deci dupa un timp .. cum dracu sa-ti explic ..deci, dupa un timp… lasa barbatul Armada vietii, sa ancoreze in zona portuara de langa uterul mamei.
-Asta e cea mai tampita descriere pe care am auzit-o in viata mea , remarca nervoasa mama .
-Ai tu idei mai bune sa-i explici ? Atunci te rog , esti invitata mea sa continui educatia !
Cu aceste vorbe , tata paraseste suparat camera ,desi acum privind retrospectiv cred ca a fost fericit ca a putut sa iasa din incurcatura si sa plece .“Doua minute…-l-am auzit bombanind singur pe hol –mai vorbim noi pe tema asta.. !“
Au trecut ceva ani de atunci si inca zambesc cand imi amintesc.
E cazul sa terminam cu explicatiile puerile, pe care le oferim copiilor de secole , la intrebarea „ cum am venit eu pe lume ?“ Ce dracu mai ,ca e de toata jena si ne rad deja si copii de explicatiiile de genul „ te-a adus barza“ , sau „ o albinuta te-a adus pe tine „ sau dracu mai stie ce aberatie.
O explicatie mai adecvata secolului 21 e necesara si chiar daca nu folosesti brutalul adevar …. macar ceva .. care sa fie pe undeva pe aproape ..sa ne gandim un pic .. cum as explica eu !
Dragul meu copil , trebuie sa-ti inchipui trupurile noastre ca pe un bloc de locuinte .
La parter locuiesc domnul Cocosel si doamna Pasarica, pe la mijloc familia Burtica , iar ceva mai sus locuieste familia Sanulescu .
In blocul asta e o intelegere aproape desavarsita .. Uneori vine in vizita la doamna Pasarica domnul Cocosel .La doamna Pasarica mai vine uneori in vizita si domnul Rosu .
Cand domnul Rosu vine in vizita, nu prea mai vine domnul Cocosel pentru ca astia doi nu se prea inteleg… dar imediat ce domnul Rosu pleaca, de obicei se infiinteaza iar domnul Cocosel .
Odata, domnul Cocosel a ramas mai mult decat era necesar in vizita la doamna Pasarica si atunci domnul Rosu a fost asa de suparat, ca nu a mai venit deloc. Agitatie mare in bloc dupa chestia asta .
Familia Burtica a construit imediat un balcon iar din cauza asta familia Sanulescu nu se mai putea uita in jos la familia Pasarica .A urmat un proces care s-a intins pe vreo noua luni .. si la sfarsit familia Sanulescu a castigat procesul , asa ca famila Burtica a trebuit sa desfiinteze balconul.
Dupa asta a fost iar liniste in bloc .Domnul Cocosel si domnul Rosu au inceput sa vina iar regulat in vizita la doamna Pasarica .
E adevarat ca Domnul Cocosel vine mai des in vizita decat domnul Rosu pentru ca se impaca mult mai bine cu doamna Pasarica . Ce viata frumoasa poate sa fie intr-un bloc de locuinte nu ?
In blocul asta sunt insa sase locuinte .Domnul Cocosel se mai duce din cand in cand in vizita si la domnul Poponetz sau la doamna Gurita care sta sus la ultimul etaj .In special cand la doamna Pasarica e in vizita domnul Rosu.
Blocul de locuinte e mereu ingrijit .. se zugraveste regulat in special acoperisul si balcoanele ,iar la doamna Pasarica se tunde iarba in permanenta .A ! Si am uitat sa-ti spun ,ca atunci cand Domnul Cocosel vine in vizita e mereu in compania familiei Saculescu , si chiar si domnul Degetel de la blocul vecin vine uneori in vizita la doamna Pasarica si la familia Sanulescu ! Nu e asa ca ai inteles ?:):D
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Clarificari adecvate secolului in care ne aflam

  1. sorana spune:

    Moamaa ce imbarligaturi:)) Nu se mai stie care e de-al casei si care nu:P Si apoi sa-ti replice copilul senin asa: Lasa breh tata ca stiu si eu ca e dansa-n-transa si ca aia mici si rai daca ii inghite nu ia pauza de noua luni!! Doamne cat de bine scri!!

  2. clorofila spune:

    Gryzly draga!Iti spun sincer ca eu am inteles tot din descrierea ta; mi se pare fidela realitatii si buna pentru copii de la bloc. Dar ce ne facem noi astia care stau la aer curat?😀 Parca e mai buna barza. Am considerat si inca mai consider „povestea berzei” potrivita pentru copii. E bine ca ei sa se joace; sa-si petreaca a lor copilarie jucandu-se si nu filosofand asupra conceptiei. Dar…din pacate, lumea evolueaza altfel. Iar parintii ori se adapteaza ori isi pierd odraslele. Bine punctat Ursule, bine punctat… ;)As completa cu vecinul Limbarnitza care vine in vizita la dna Pasarica, uneori chiar cu putin inainte de vizita dlui Cocosel.😉

  3. clorofila spune:

    Ahhh, da!Si inca ceva…Poza e bestialaaaaaaaaaaaaaaaa!😀 =))

  4. Ursu spune:

    Draga mea Cloro , nu ai decat sa-i explici chestia aia cu barza , dar parca vad ca o sa fii pusa intr-o situatie si mai grea :O sa te intrebe copilul de ce taica-su a futut barza si nu pe tine,iar daca copilul e nascut intre iulie si septembrie ai alta problema .O sa te intrebe, ce ce a plecat tatal lui cu 9 luni in urma singur in tarile calde, la futut de berze:D.Nu m-as mira,sa te intrebe cum s-a descurcat taica-su cu sexul oral la berze , ca de , ciocul ala lung.. desi , daca ma gandesc bine , berzelor le plac serpii sau ma rog poate ca sotul nu poseda chiar un sarpe…. dar lasa ca berzele inghit cu placere si broaste( copii filozofeaza la chestii din astea , sa stii )😀.Asta e Cloro , daca stai la tara si admiri doar natura, nu mai ai timp ca noi astia de la bloc, sa te uiti in jurul tau si sa constati ca puradeii de azi sunt cool:pSi apropo , mi-ai luat o piatra de pe inima .. mi-era frica ca nu accepti Visa , de aia pentru orice eventualitate mi-am facut si Mastercard :D:D

  5. clorofila spune:

    Draga Ursule!Cine ti-a zis tie ca stau eu la tzara? :))))Doar ti-am zis: ma plimb prin tzara😛.Am schimbat domitzil…din nou.😦 si mai schimb peste cateva luni de zile.Eh! Oare, asta ma face pe mine sa devin … Barza? =))))Si …sa stii, la mine nu se accepta card, decat bani.Vorba aia: Banii jos, ochii la usha! =))))Speram sa ne revedem cu bine!😉

Lasă un răspuns

