Din ciclul „Intalniri pe chat „ Cum gandesc femeile

Internetul mi-a deschis posibilitati multiple , asa ca m-am hotarat sa aprofundez un studiu pe care l-am inceput cu multi ani inainte ..“.Cum gandesc femeile „ .Stiu ca nu e o tema usoara ca sa nu spun imposibila , cum la fel de bine stiu ca nu sunt singurul care a incercat marea cu degetul .Ca nu am adunat material destul ca sa sustin o lucrare de doctorat, sau macar o teza de licenta …. incepe sa-mi devina destul de clar si incet incet am convingerea ca nici nu o sa se intample vreodata .Dar as minti, daca as spune ca nu am facut pasi insemnati pe cararea asta .
Femeile sunt fiinte carora le place sa viseze , atat in somn cat si in stare de veghe .Am reusit sa descopar cam ce le place femeilor sa viseze si ce nu le place nici macar sub forma de cosmar .
Sa incepem cu ce nu le place … pai nu le place sa faca curatenie dupa tine in fiecare zi si in nici un caz nu se dau in vant sa primeasca de ziua lor , cadou o masina de spalat .Nu le place sa te vada ca iesi in pielea goala de la baie , si-ti balangani scula in fata ei cu un ranjet pe fata si sa mai si remarci „ e proaspat spalata „ . Si daca ea nu reactioneaza…tu sa mai si continui cu „ nu vrei sa-i dai un pusi ? „😀. Iar daca ea pleaca din camera pentru ca nu poate suporta atata „ romantism „ .. domnul cu balanganeala erotica , se mai simte si jignit .Viseaza sa aiba o masina sport a ei, pe care sa o conduca tot ea , nu doar sotul sau baiatul ..Ii place sa-si cumpere, sau sa i se cumpere fel de fel de nimicuri , dar asta nu trebuie sa se rezume doar la sorturi de bucatarie sau catuse cu care sa o legi de maini de patul din dormitor . Viseaza la un barbat hetero ca si ea , care sa o tina in brate si sa-i citeasca dorintele din ochi , viseaza la implinire in pat ( asta nu inseamna doar vibratorul de silicon de la sex-shop-ul din colt , pentru ca tu esti aproape tot timpul plecat in delegatii ) .Sau poate ca viseaza la o iubire romantica pe internet , ca in filmul „E-mail pentru tine „.Nu neaparat ca o femeie crede in astfel de iubiri .. doar se aud fel de fel de povesti, care mai de care mai ciudate despre astfel de cazuri .Dar asta nu schimba cu nimic realitatea, ca uneori viseaza la astfel de povesti romantice .Gandul asta mi-a dat o idee!.Ce ar fi sa-mi completez eu studiile metamorfozandu-ma in femeie, pe timp limitat cu ajutorul internetului .As avea posibilititate sa vorbesc cu alte partenere de chat ca de „la femeie la femeie „:D, de exemplu si precis o sa am ocazia sa fiu asediat de alti barbati .Hm ! interesanta varianta…..

Ramona …
Era o seara ca oricare alta , afara incepuse sa ploua mocaneste si racoarea serii se facea si mai bine simtita .Am deschis computerul si mi-am aruncat ochii prin mail .Nimic interesant , in afara de cateva mass-uri pe care le-am sters fara sa le citesc.M-am logat in chat cu nume feminin si ma uitam plictist la discutiile de pe main .Tocmai vroiam sa inchid cand am fost apelat in privat de o reprezentanta a sexului frumos .Na , in sfarsit ,imi spun , cel putin nu inca un tip care sa ma scoata din sarite cu „textele „ lui de mahala .Destul de repede s-a inchegat discutia intre noi .Si cum am reusit sa descopar din experientele anterioare ,in discutiiile dintre doua femei se ajunge destul de repede la tema preferata -barbatii ….
-Esti singura , ma intreaba partenera mea de chat ?
-Da, raspund eu sec.
A vrut sa stie in continuare de ce sunt singura si de cand .
-De cateva ore , scriu eu .Sotul meu tocmai e pe cale sa se regaseasca si probabil ca nu stie pe unde s-a lasat ..
-Vezi , citesc raspunsul , de aia imi plac mie doar femeile …
Ce chestie … nu stiam pana acum ca femeile nu au probleme cu „ regasirea „ de care vorbeam !
Dupa cateva secunde apare iar o telegrama pe privat de la ea.
-Ai incercat vreodata cu o femeie ?
Intrebarea m-a lasat cu gura cascata .Imi ramaneau insa doua posibilitati .Sa intrerup discutia abrupt, sau sa o continui .Dupa ce mi-am adunat maxilarul care mangaia intre timp tastatura , in pozitia in care sta de obicei , am continuat .
-Nu , nu chiar .Nu am avut inca ocazia, continui eu obraznic .
-Te excita cand vezi pics, din categoria superexcitante ?
Ce dracu or mai fi si alea „pics „? Ca sa nu ma creada o naiva de pe vremea bunicii am continuat.
-Bineinteles , raspund fara sa ma gandesc ce o sa urmeze .
-Da-mi ID-ul tau de mess sa-ti trimit cateva !
Nu a trecut mult timp si pe monitorul meu a aparut prima poza …Am facut ochii ca de melc si ma uitam prost la imagine .Nu sunt un pudic , dar iamaginea mi-a trimis iar mandibula pe tastatura .Tot monitorul meu ( si e foarte mare) era ocupat cu gigantica pizda epilata .Nu-mi pierd graiul repede , dar de data asta ramasesem fara cuvinte ..
-Cum ti se pare , vrea sa stie partenera mea de chat ?
-Imi umple imaginea , raspund eu si inghit in sec.
-Esti si tu epilata ?
Ce drac de intrebari imi pune fatuca asta .. normal ca nu sunt .Barbatii nu se epileaza , pentru ca daca scula nu se scoala, macar sa doarma pe moale .
-Normal ca sunt , raspund eu , arata comic la prietenul sau sotul tau ,cand stai de vorba cu el dupa , sa-i atarne un floc in coltul gurii. Iar daca te barbieresti partial numai, e si mai ciudat .Spuma de ras nu are un gust tocmai apetisant .
-Cu ce esti imbracata ?
-Cu blugi , o bluza de corp si un pullover cu trei numere mai mare , ii raspund eu .
-Dezbraca-te, vine porunca pe monitor !
Iar ma lasa fara cuvinte si imi rasucesc mai intai o tigara ca sa-mi revin .
-De ce sa ma dezbrac , ma simt foarte bine in hainele cu care sunt imbracata …
-Dezbraca-te , revine iar porunca pe monitor.
-Ok ,dar la mine nu merge caldura , stau cu un fes pe cap si manusi in maini la computer.
-O sa ma dezbrac impreuna cu tine , continua ea ignorand tergiversarile mele.
Ce dracu vrea sa faca cu mine , ma intreb in timp ce-i citesc raspunsul inca odata iar tutunul pica din tigara abia infasurata si se raspandeste pe tastatura ?Incet se construieste urmatorul monolog pe monitorul meu ;
-Incep sa ma dezbrac incet , pentru ca nu stiu din ce cauza nu gasesc nasturele de la jeans .Ii iau in mana si-i invart deasupra capului ca un lasso si-i las sa se agate de lampa din tavan .Imi las ciorapeii sa alunece usor pe care-i arunc cu un gest galant in spatele meu , dupa care alunec felin din pulloverul care-mi strange sanii .Imi desfac sutienul si ma intind cu un gest languros pe sofa .Imi intind picioarele si ma uit in ochii tai in timp ce chiloteii mei minusculi aluneca pe covor .As vrea sa te vad si pe tine acum dezbracata pe imaginea monitorului , eu aici , hainele aruncate futuristic prin camera, sunete erotice care se revarsa din casti cand ne iubim ,in timp ce cainele meu rontaie din sulul de hartie igienica pe care l-a luat din baie .. erotic pur !
-Nu cred ca as vrea sa fac asa ceva , vroiam doar sa discutam un pic,ii scriu eu.
-Asteapta , imi porunceste iar ignorand ce i-am scris .Iti mai trimit cateva poze erotice .
In definitiv nu prea mai aveam chef de astfel de poze , dar pana sa am timp sa scriu ceva erau deja pe ecranul meu .De data asta in poza erau picioarele doar incaltate in cizme de piele marca „scump „ .Picioarele desfacute in a doua poza si apoi un fund urias care abia incapea pe monitorul meu , dupa care si restul din partenera mea de chat .
-Acum ma stii in intregime .
Noroc ca mi-a spus .. singur nu-mi dadeam seama de asta.
-Te-ai umezit si tu?
Eu nu , doar tastatura a devenit umeda de la mainile mele ..
-Iti place de mine ?
In definitiv nu … nu cred ca mi-ar place o femeie care fara sa cunoasca pe cineva si fara macar sa fi vorbit cu respectivul sau respectiva , trimite fara sa fie rugata astfel de poze .Normal ca nu i-am scris asa ceva .. nu sunt chiar atat de lipsit de finete .
-Nu e rau deloc , raspund rezervat .
-Poate ca pozele nu sunt asa de reusite ,sau poate ca trebuiau luate din alt unghi si mai mult dintr-o parte sau poate trebuia sa ma fardez inainte ..
Simteam nevoia sa inchei discutia cat mai repede ….
-Brb, ii scriu , tocmai a intrat sotia mea pe usa …
-Sotia ta ????
In secunda urmatoare a disparut ca prin minune si de pe chat si de pe mess ….

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Din ciclul „Intalniri pe chat „ Cum gandesc femeile

  1. clorofila spune:

    “Nu le place sa te vada ca iesi in pielea goala de la baie , si-ti balangani scula in fata ei.”Nu inteleg de ce unor femei nu le place asta? Sincer nu pricep. :(S-apoi cu domnitsa aia …eh! …e bine ca macar stie ce vrea. ;)Cu fardatul insa nu am priceput ce vroia sa zica. Daca tot ti-a dat imabini cu pizda si curul ei. Ce trebuia fardat la ele ???

  2. PULA MARE TE FUT BAA spune:

    ma cac pe mine de ras =))))

Lasă un răspuns

