Distractie cu Martorii lui Iehova !

Ieri dupa amiaza suna cineva la usa. Prea putin incantat( nu avem chef de vizite in cele cateva zile de concediu si in afara de asta tocmai aveam de gand sa fac un gratar in curte ) m-am indreptat catre bariera vantului si mi-am aruncat o privire cercetatoare prin vizor, catre cele doua staturi care priveau usa tamp.
Un tip cam de douazeci si ceva de ani inalt, uscat ,cu fata impodobita de o pereche de ochelari si cosuri juvenile si o tipa cam de treizeci, destul de uratica, tunsa scurt si cu un neg deasupra buzei de sus. Amandoi imbracati in negru si cu o mica geanta diplomat in maini. Pentru ca in geanta aia nu ar fi avut loc un aspirator (au mai fost la usa mea reprezentanti de firma care vroiau sa-mi vanda aspiratoare ultramoderne la pret de nava spatiala )  tocmai incercam sa ghicesc ce hram poarta astia doi.
„Buna ziua ! Numele meu este  am uitat deja cum o cheama) si el este insotitorul meu (nici macar nu m-a interesat numele …). Ati fi interesat de o convorbire pe teme religioase?“ Tipul zambea bleg .
„Aaa! Sunteti de la parohie? Intr-adevar nu am facut cunostinta pana acum „.
Si era si adevarat. Locuiesc aici de 17 ani, dar nu am avut pana acum de-a face cu pastorul si nici macar nu stiu cum se numeste tipul. Mi-e si indiferent, in definitiv nu sunt catolic.
Ea: ( incurcata ) „Aah, nu .. noi suntem Martorii lui Iehova, soldatii cerului„.
Eu :“Soldatii cerului ?“ Amandoi dau din cap in tandem. “Pff ! Si cum de sunteti asa de departe de cazarma ?“ Amandoi se uita la mine bovin. Profit de tacerea asternuta si reiau repede ca sa nu le las timp sa-si revina. “De ce soldati ? Suntem cumva in razboi ?“
El trage aer in piept si incearca sa balbaie ceva.
Eu: „Sau sunteti numai centrul de recrutatare?“
Ea: (inca zambind bovin) „A ! Putem intra un pic?“
Eu: “Daca nu dureaza prea mult .. carbunii de la gratar nu ma asteapta… „
Chiar vroiam sa fac un gratar cand mascaricii astia au sunat la usa. Dar de ce sa nu ma amuz un pic inainte, daca tot e pe gratis. Timp am destul , sunt in concediu doar. Asa ca am deschis usa larg si i-am poftit in( recunosc nu prea ordonata ) sufragerie. Primul lucru care le-a sarit in ochi au fost cei doi caini ai mei care au si tabarat pe ei si au inceput sa se gudure. Nu fac la nimeni rau, se bucura doar de vizita. Cei doi „martori„ au devenit si mai galbeni decat erau pana acum .
Eu (cu o voce linistitoare). „Nu va fie frica, nu va fac nimic !“
Faptul ca rostind aceste vorbe, intentionat nu m-am uitat la „martori„ ci la caini, nu a fost din pacate remarcat. Nemiscati ca doua statui se lasa mirositi de caini si linsi pe mana, pana cand le strig cainilor sa plece si sa se duca pe presurile lor.  Ma asculta, desi se vede ca ar fi vrut sa mai continuie cu cercetarea .
El: ( inca nervos, dar preocupat sa fie politicos)  „Va asculta cainii !
Eu: Daa! La cuvant … chiar daca nu la primul si nici la al doilea ..dar totusi ! Si sunt singurii de aici care ma asculta ..“
In timp ce rosteam cuvintele astea, am izgonit matza de pe sofa si i-am invitat pe cei doi sa ia loc.  Se aseaza amandoi, dar se vedea de la o posta ca nu erau relaxati. Nu-si clinteau privirile de pe cei doi caini. Ma gadeam amuzat ce frumos o sa arate parul deschis de la motanul meu de angora pe costumele lor negre.
Eu:„Sa va servesc cu un ceai ?“
Ea: „Cu cea mai mare placere.“
El: “Ar fi dragut din partea dumneavoastra„.
Ma ridic si dispar in bucatarie. Cei doi caini ma urmeaza, asa ca le las timp musafirilor sa-mi admire statuia Wall Top Gremlin de marimea unui copil,  pumnalul de pe masa si mai ales pentagrama de pe perete. Cateva minute mai tarziu ma intorc cu cestile de ceai aburind pe o tava, trimit iar cainii pe presurile lor si-i servesc. Imi multumesc formal si ma asez pe cealalta sofa.
Ea: „ Credeti in Dumnezeu ?“
Eu:(arat cu mana in jur) „Deduceti din ce vedeti ca as face asta ?“
Ea: (arata spre pentagrama) „Hmm!Ma gandeam eu ca nu … daca atarnati semnul diavolului pe perete „
Aproape ca vars ceaiul cand am auzit remarca ei.“Semnul diavolului? Cred ca ar trebui sa mai mergi la scoala conita. Cand pentagrama e atarnata cu varful in jos e un semn al raului sau al diavolului daca vreti, exact ca si o cruce care atarana invers. Dupa cum se vede, pentagrama mea e orientata cu varful in sus. Si denota astfel un semn al binelui, al vietii al magiei si al protectiei. Ea ma protejeaza de influente negative, de exemplu de oameni ca voi !“
Ea ramane fara cuvinte .
El: ( balbait) “Doar Jesuus ne poate proteja. EL a murit pentru pacatele noastre„
M-a atacat la fix. “Si de unde stie Jehoshua ben Joseph de pacatele mele ?“
Ea:( ma priveste iar bovin ) „Cine ?? „
Eu: „Jehoshua ben Joseph din Nazaret care mai tarziu a fost numit Jesus Cristos. Sa nu-mi spui ca tu ca „martora a lui Jehovas nu stii asta ? Cine dumnezeu v-a pregatit ?“
Amandoi ma privesc cu gurile cascate, dar eu tocamai ma incalzisem. “Dar sa presupunem ca e adevarat acest mit; de unde se stia acum 2000 de ani ce pacate o sa am eu astazi , ca cele de maine nu le stiu nici macar eu.
El: (incurcat)  ” Jesus este atotstiutor„
Eu: „ Aha, i-auzi ! Eu stiam ca atributul asta apartine doar lui Dumnezeu„.
Ea: (vrea sa salveze situatia ) “Domnul e atotstiutor si prin el fiul lui„.
Eu: „ Aha! Unde te trezesti femeie? Iti inchipui ca esti la radiosant unde Domnul Dumnezeu discuta cu fiul lui de pacatele mele?  Poate si cele care le-am spovedit? „Amandoi se uita la mine interzisi ! Continui repede .“ Si in alta ordine de idei, e dovedit de matematicieni si fizicieni celebri, ca stiinta despre viitor este absurda.  Teoria variabila a radiatiei timpului, care datorita toriei haosului duce la o infinitate de combinatii variate de forme de viitor, ne permite sa constatam ca se genereaza in fiecare secunda atatea schimbari incat nu e posibil nici teoretic si nici practic sa se poata citi in viitor, pentru ca nu se poate calcula unde se intersecteaza paralelele radiatiei timpului cu cele ale universului.“
Amandoi se uita la mine ca si cum nu ar fi inteles nici un cuvant. (eu nici atat :D)
Imi iau o mutra foarte serioasa si continui.
“Ca magician, va asigur si eu ca nu va pot spune viitorul exact. Va pot oferi tendinte si probabilitati dar nu certitudini. Si tineti cont ca eu sunt cel mai puternic magician din imprejurimi. Daca nu as fi cel mai tare, eu ca magician as sti asta!
Amandoi fac ce stiu cel mai bine. Se uita la mine bovin.
Eu: “La popicaria voastra nu se invata asa ceva, nu ?“
Ea :“ Nu va permit sa numiti popicarie organiza…“
Eu: „De ce? Aruncati doar cu bila propagandei prin lume si va uitati daca nu cad cativa oameni.  Pentru mine asta se numeste popice.„
Ea: ( vadit nervoasa ) „Vad ca nu se mai poate salva nimic in casa asta.„ Amandoi se ridica .
Ea: „Va multumim pentru ceai.” El da din cap abia percceptibil.
Eu: “Cu multa placere! Ma bucur mereu cand am ocazia sa clarific oamenilor secretele universului.„
Ii insotesc pana la usa urmati de cei doi caini. Se pare ca si el devine dintr-o data nervos si nu se poate abtine sa remarce;
“Jesus nu o sa va salveze ci o sa va lase sufletul sa arda in flacarile iadului.„ Ea da din cap in semn de aprobare.
Eu: “Ooo! Vreti sa ma amenintati?  Buun! Trebuie sa ma apar atunci. Imi iau vocea de bariton si inchid ochii. “Va blestem sa dea diareea in voi pentru tot restul zilei. „
Amandoi dau din cap cu mila. “Ce prostie !“
Inchid usa in urma lor si ma prapadesc mai intai de ras. Cainii se uita la mine fara sa inteleaga ceva. Nu cred ca cei doi martori „blestemati„ de mine, sa mai vina vreodata pe aici. Desi mi-ar fi placut sa le vad fetele cand portia imbelsugata de laxativ pe care le-am turnat-o in ceai o sa inceapa sa-si faca efectul …😀😀😀
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Distractie cu Martorii lui Iehova !

  1. Radu spune:

    Pitici, piticei, piticutzi…tropaie pe creierasii tai! Cand ma gandesc la moacele alora doi, ma umfla rasul. Asta pentru ca stiu cat de serios arati si poti fi tu cand vrei. Imi inchipui ce soc au suferit sarmanii. Am zis eu ca-ti impartasesc experienta mea cu „elderii” dar n-am apucat inca sa ma tin de cuvant. Cat de curand Mos Martine, cat de curand…

  2. mdb969 spune:

    ESTI NEBUN!!! Ma bucur enorm ca am avut curiozitatea sa citesc si … wordless! M-ai inveselit pentru toate sarbatorile (petrecute la soacra-mea, cumnati & co). Inca o dovada ca viata bate realitatea!!! Multzam mult!!! Auzi la el … „popicarie” !!!

  3. Ursu spune:

    mdb969, ma bucur sincer ca te-am inveselit ,as fi fost curios sa-ti intorc vizita pe blogul tau , dar nu am reusit ..si nu am nici cea mai vaga idee cine ai putea fi.. dar esti invitatul meu pe blog de cate ori o sa-ti faca placere🙂

  4. sorana spune:

    Ma gandesc cum ti-ar fi stat daca aveai pe cap caciula aia meseriasa:))) Doamne ursule ca intr-o zi o sa crap de ras citindu-te:)))

  5. stefi spune:

    domnule drag nu cred nicio iota din relatarea dvs,pt k martorii lui Iehova nu cred in existenta iadului si nu ar fi spus asa ceva in plus cred ca este doar in imaginatia dvs,va pricepeti ce e drept la inventat de ce nu va faceti poet?Nu sunt martora,dar nu inteleg de ce atata rautate la unii oameni,in loc sa spuneti neadevaruri mai bine a-ti fi citit o carte.E usor sa judeci oamenii,dar cred ca stiti ca nu e bine sa judeci pt ca si noi la randul nostru vom fi judecati.in fine,tin sa va spun ca nu mi s-a parut interesant articolul dvs ci lipsit de bun gust,de farmecnumai bine domnule draga si nu uita ca inainte de toate trebuie sa va uitati la dvs si apoi la ceilaltimulta sanatate

  6. Ursu spune:

    Draga Stefi , imi pare rau ca am reusit sa va calc pe bombeuri , nu era in intentia mea .Dupa parerea mea viata e o mare gluma si trebuie sa o tratam cu mult umor , daca avem ,daca nu , atunci chiar suntem batuti de soarta .Daca ai fi rasfoit un pic mai mult paginile blogului, ai fi vazut ca eu incerc sa gasesc latura umorisitica in toate problemele serioase cu care ne confrunta viata.:)

  7. anonim spune:

    ILLUMINATI DUMNEZEUL BIBLIEI

    Dumnezeul Bibliei nu este Creatorul, Sursa tuturor lucrurilor ci
    este O AUTORITATE MASONICA formata din mai multi lideri + un lider suprem
    care de foarte multa vreme au ca scop controlul si subjugarea umanitatii.
    Acest dumnezeu(AUTORITATEA MASONICA) conduce lumea prin monarhie si religie

    Faptele Apostolilor 7:22
    Moise a învatat toata întelepciunea Egiptenilor, si era puternic în cuvinte si în fapte.

    Moise a fost instruit in Egipt in artele magiei, vrajitoriei, filozofiei simbolurilor si hieroglifelor…
    in scolile initiatice egiptene aceste cunostinte secrete egiptene precum si altele din sistemul de stiinte
    oculte caldeean vor forma, mai tarziu sistemul mistic din traditia Iudaica Kaballah

    Daniel 2:21 El(AUTORITATEA MASONICA) schimba vremurile si împrejurarile; El rastoarna si pune pe împarati;
    El(AUTORITATEA MASONICA) da întelepciune înteleptilor si pricepere celor priceputi!

    Piramida cu varful despartit(PIATRA DIN CAPUL UNGHIULUI) este UN SIMBOL MASONIC
    care il regasim si pe bacnota de 1 dollar.

    DUMNEZEUL BIBLIEI(AUTORITATEA MASONICA)LUCREAZA CU STANDARDE EGIPTENE(Obeliscul din Piata St.Peter din Vatican, Obeliscul din Washington
    Obeliscul de la mormantul lui Ellen G. White, Obeliscul lui Joseph Smith fondatorul religiei mormonilor, piramida
    cu varful despartit de la mormantul lui Charles Taze Russell fondatorul religiei martorilor lui Iehova)
    invatate in scolile initiatice egiptene.

    Matei 21:42
    Isus le -a zis: ,,N’ati citit nici odata în Scripturi ca: ,Piatra(Isus liderul suprem),
    pe care au lepadat -o zidarii(masonii), a ajuns sa fie pusa în capul unghiului(Piramida cu varful despartit de pe bacnota de 1 dollar);
    Domnul(AUTORITATEA MASONICA) a facut acest lucru, si este minunat în ochii nostri?`

    Majoritatea Martorilor Lui Iehova, Adventistilor, Mormonilor…
    nu cunosc faptul ca aceste culte religioase au fost fondate de catre masoni
    tot la fel putini Romani sunt constienti de faptul ca Romania este o tara
    subjugata de catre aceste societati masonice secrete care urmaresc sa robotizeze
    toata societatea pentru a instaura o Noua Ordine Mondiala.

Lasă un răspuns

