Psihosomatica creierului masculin (3 ) Men´s world

Cele mai grele momente in viata casatoritului, e cand nevasta are chef de discutii pe teme… sa le spunem asa „ delicate „ .In asemenea clipe , are chef de pus intrebari .. care nu sunt deloc usoare … sau ca sa ne exprimam mai bine,un raspuns conform asteptarilor .. necesita ceva mai mult decat diplomatie ! Sa luam cateva exemple tipice si frecvente si sa descoperim prin ce acrobatii ,ne putem scoate delicat capul, din „jujaul „ pe care ea ni-l intinde frecvent .

1. La ce te gandesti ?
2. Ma iubesti ?
3. Ti se pare ca m-am ingrasat ?
4. Gasesti ca prietena mea , e mai frumoasa decat mine ?
5.Sunt curioasa, ce ai face daca eu as muri ?

E greu de raspuns la intrebarile astea si mai ales sa reusesti sa te strecori ,in asa fel incat sa nu te catologheze drept mincinos ,sau discutia sa se transforme in scandal ( adica sa ai accese de sinceritate.. ). Asta chiar ca sfideaza imposibilul .. sau cel putin, se poate defini incontestabil , drept o adevarata arta.
Sa ne transpunem un pic in viata ( nu usoara ) a barbatului familist .

1.La ce te gandesti ?
La intrebarea asta raspunsul corect ar fi ..” Scuze draga mea , daca nu eram atent , tocmai ma gandeam ce fiinta minunata esti tu , cat de inteligenta , frumoasa , si ce noroc am avut sa te am langa mine ( mare atentie la ton .. nu trebuie sa sune plictisit!! )
Normal ca raspunsul, nu are nici o legatura cu realitatea.. dar va sfatuiesc sa nu lasati vreun porumbel sa va zboare din gura si sa -i spuneti la ce va ganditi de fapt .
-La formula 1
-La fotbal
-Ce misto e noua mea colega de birou ..
-Ce as face cu banii de pe asigurarea ta de viata , daca as ramane singur ..
2. Ma iubesti ?
La intrebarea asta .. raspunsul corect e „DA ” sau daca tocmai ai logoree .. e ” Da ,draga ” .Sub nici o forma nu dati astfel de raspunsuri ;
-Cred ca da ..
-Te-ai simti mai bine daca as spune da ?
-Depinde ce intelegi tu prin iubire ..
-E vreo diferenta ?
-Vorbeai cu mine ??
3.Ti se pare ca m-am ingrasat ?
La intrebarea asta raspunsul adecvat ar fi .. ..“bineinteles ca nu!!cum ai ajuns la ideea asta ? (neaparat cu o grimasa de indignare pe buze ..) Ati face o figura jalnica in fata adoratei, daca ati da glas gandurilor care va trec prin cap..
-Grasa…,in comparatie cu ce ?
-Nu am vrut sa-ti spun .. dar daca tot ai deschis discutia .. sa stii ca nu esti chiar slaba ..
-Ai cateva kilograme in plus dar inca nu –ti sta rau ..
-Am vazut si altele mult mai grase ..
-Ce ai spus draga ? Nu eram atent .. tocmai ma gandeam ce as face cu asigurarea ta de viata..
4. Gasesti ca prietena mea , e mai frumoasa decat mine ?
Aici raspunsul adecvat e la fel ca la intrebarea numarul 3 ( inclusiv indignarea ..)Ai fi un invins total sa raspunzi sincer .
-Da… dar caracterul tau e mai fain
-Nu o gasesc mai frumoasa .. dar in orice caz mai slaba ..
-Nu e asa frumoasa , cum erai tu ,cand aveai varsta ei .
-Ce intelegi tu prin ” frumoasa „?
5. Sunt curioasa, ce ai face daca eu as muri ?
Asta e cea mai grea intrebare pe care ti-o poate pune ea si inca nimeni din lume nu a gasit o formula de raspuns, care sa te salveze de la streang .Indiferent ce ai raspunde , o discutie interminabila si cu un sfarsit imprevizibil nu se poate evita .Sa ne imaginam cum ar decurge..
Raspunsul sincer ar fi ” imi cumpar un Porsche cu banii de pe asigurarea ta de viata „
Dar nu poti sa spui asta .. asa ca discutia se amplifica ..
Ea -Te-ai casatori ?
El -In nici un caz ..
Ea-Si de ce nu ??Stiam eu ca iti par o fiinta insuportabila si casatoria cu mine un chin si o povara ( lacrimi in cotul ochilor )
El- Nu.. nu asta vroiam sa spun ..
Ea -Atunci de ce nu ai vrea sa te mai casatoresti ?
El – Ok , m-as casatori ..
Ea- Chiar ai fi in stare sa faci asta ?? ( stramband un pic din nas)
El- Da .. uite ca as fi ..
Ea -Si ai putea sa te culci cu ea in patul nostru ??
El- Pai unde dracu ai vrea sa ma culc cu ea , pe covor ?
Ea- Imi inchipui ca ai arunca fotografiile mele de pe noptiera…
El- Mi s-ar parea corect asa … tie nu ?
Ea –Daca-mi spui ca ai lasa-o sa se plimbe si cu masina mea .. fac cu nervii
El –Pai ,daca nu are masina ei .. nu vad de ce nu ….
Ea Mai lipseste sa-mi spui, ca ai lasa-o sa joace si golf cu crosele mele ,la care tin asa de mult si ma arunc de la etaj ..
El -Nu , draga , asta sa fii sigura ca nu o sa fac ..
Ea-Su de ce dracu tocmai asta nu ai face… pot sa stiu si eu motivul?
El- Da ..e stangace .. tu nu ..:D
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Psihosomatica creierului masculin (3 ) Men´s world

  1. sorana spune:

    In acelasi ton hazliu:D1. La ce te gandesti? – Am gandit odata si am gandit cu celalalt cap. Amu suport consecintele.2. Ma iubesti? – Intotdeauna iubesti anumite amintiri3. Ti se pare ca m-am ingrasat? – Nu mi se pare. Sigur te-ai ingrasat dar nu am bani pentru o operatie estetica de asemenea amploare.4. Gasesti ca prietena mea e mai frumoasa? – Variatiuni pe aceiasi tema, nu ai accepta un sex in grup asa ca parerea mea nu conteaza.5. Sunt curioasa ce ai face daca eu as muri? – As reinvia!!Pfuu cu ce dracu de cap am gandit?:))))))

  2. alinuta spune:

    1. La ce te gandesti? -pai si de la puscarie tot mai ai o sansa sa iesi…certificatul nostru de casatorie n-are data de expirare.2. Ma mai iubesti? – Sigur draga mea, cu dracu sa nu te iubesc ca nu mai am timp de altceva in afara de munca.3. Ti se pare ca m-am ingrasat? -Eu nu cred, vad si cu siguranta hainele tale sufera cand le fortezi.4. Gasesti ca prietena mea e mai frumoasa? – Daca te dai din fata mea poate o s-o pot admira mai mult timp in poza aia cu voi doua in bikini pe plaja.5. Ce ai face daca eu as muri? -Cand mori???

  3. Radu spune:

    1. La ce te gandesti? -La tine draga mea, chiar si cand ma gandesc la suicid!2. Ma iubesti? -Nu te pot evita sau ucide…imi mai ramane oare alternativa?3. Ti se pare ca m-am ingrasat? -De cand te intereseaza parerea mea?! Inchide usa aia de la frigider, ca-mi raceste portofelul.4. Gasesti ca prietena mea e mai frumoasa? -Tot ce-i legat de tine este frumos, te rog sa nu ma faci partas la crima!5 Sunt curioasa ce ai face daca eu as muri? -Taci iubi nu vorbi prostii; apropos unde ziceai ca-ti tii testamentul?!

Lasă un răspuns

