Niciodata sex anal

In primul rand, vreau sa-i multumesc pe aceasta cale vechiului meu prieten Calin, care m-a ajutat de nenumarate ori in situatii de tot cacatul .Sa va povestesc ultima mea aventura ?Ok !

In epoca internetului, a devenit destul de usor sa intri in contact cu femei si fete din toata lumea iar abordarea temelor sexuale e si mai usoara .Cu Laura, ( nume schimbat din motive de inteles ) am ajuns destul de repede la tema asta si tot la fel de repede am stabilit sa ne intalnim, pentru un „ schimb de fantezii „ .Marturisesc, ca sunt mai mult genul salbatec, care nu prea se omoara cu soapte dulci in urechiusele partenerei , inainte de a trece la actiune .Mai mult, genul care ii ridica picioarele pana la ceafa si trece direct la actiune pana ce tipa incepe sa vorbeasca singura pe limbi straine .Deci ,cum spuneam cu Laura am trecut direct la actiune salbateca .Amandoi eram incinsi la maxim , ea scotea sunete neinteleigibile .Urmeaza dupa un timp schimbare de pozitie rapida ,eu aterizez in spatele ei ..si urmeaza catastrofa .. In excitarea maxima, imi aluneca oboiul din pasarica umeda si ma imping cu aceeasi voiosie, in ideea, ca o sa dau iar de umezeala din care abia evadasem .Teapa ! M-am infipt cu toata forta in gaura alaturata a saracii femei ..Amandoi am tipat de durere, cad pe spate si observ cu stupoare ca toata pielea care-mi acoperea capul pulii era rupta si atarna intr-o parte .Sangele tasnea ca de la o fantana arteziana si simteam ca mi se face rau .Alerg la baie si ma spal cu apa rece , apas cu putere pe rana dar sangerarea nu se oprea nicicum .Eram disperat si nu stiam ce sa fac .Pun mana pe telefon si-l sun pe Calin ;“vino te rog cati poti de repede !!! mi-a explodat pula !“.Cam dupa 15 minute apare si Calin intr-un suflet , ma suie in masina si ma duce la spitalul de urgente .In salon , o groaza de oameni cu fel de fel de rani si alte julituri !Pe mine ma durea asa de tare burghiul, incat nu puteam sa merg decat cracanat :Oamenii deja se uitau interesati la mine .Noroc cu Calin ca ma sprijineam pe el .In sfarsit vine o asistenta la mine
-Buna seara , cu ce va pot ajuta ?
-Aaaa… ma doare ..aici ..!!
-Unde aici ??
-Aici jos !!
-Unde jos , la picior ?
Pula mea , asta ma face sa-i spun in gura mare. ce rana am ,de parca nu era deajuns ca lumea se uita comic la mine.
-Mi-am rupt oboiuuuuuuulllll!!!! Acum ai inteles ?
Asistenta da telefon direct la urologie , ma ia de mana, ma urca in lift si direct in sala de interventii .Trei doctori ma asteptau deja , si au inceput sa se chiorasca la pula mea .
-Cum s-a intamplat , intreaba unul din medici ?
A trebuit sa le povestesc toata intamplarea , dar pentru ca stiau ca pe hol ma asteapta Calin, precis au crezut ca suntem doi poponari care tocmai s-au futut .Pula mea, ce rusine mi-a fost !!
S-au apucat si mi-au curatat tiparul de sange si unul din doctori imi spune ;
-Acum o sa te doara un pic!.UUUUUUUUUUU!!! Un pic ?? Am crezut ca o sa mor!Am cerut imediat o narcoza totala dar am fost refuzat imediat de un medic .
-Omule ,ai pierdut deja foarte mult sange , o artera e rupta .Trebuie sa te coasem fara anestezie.
-Ce artera?In pula mea e si artera ? Aha ! De aia mi se tot spune „ parca gandesti cu pula „.E .. ce sa-i faci, unii au artere in cap, eu am in pula .. Asta e !Si… ce-ati spus ?? Fara anestezie ? Ce trebuie sa-mi faceti ?
-Trebuie sa coasem artera la loc dupa care o sa va coasem si pielea ! Sau doriti sa va facem o taiere imprejur ?
Ajutoooorrr!! Ma duc si eu ca tot omul sa fut o fata misto si dupa o ora ma trezesc la spital pe jumatate musulman , cu pielea pulii franjuri si astia vor sa ma faca musulman pe de-antregul.
Intre timp sala s-a umplut de vreo opt personaje , cateva asistente se adunasera in jurul meu si chicoteau .
-Na fetelor ?? Va inscriu si pe voi pe lista ?
Nu e adevarat ,nu am zis asta .. nu am scos nici un cuvant .Mi-era o rusine teribila .Un timp, nu s-a intamplat nimic .Stateam intins pe patul de operatie cu pula in sus si ma uitam in podea .Cei prezenti conversau fel de fel de aberatii cand dintr-o data se deschide usa si apare medicul primar .Dupa o scurta conversatie in soapta , ma inconjura toti cei prezenti si fiecare ma tine de ceva .Unul ,chiar isi sprijinise palma pe fruntea mea .Peste mine au asternut un fel de cearceaf verde cu o gaura in mijloc de unde rasarea saraca mea puta . Spun puta, pentru ca nu mai era nimic din mandria cu care se impopotonase cu o ora inainte .Un vrac de carne ma privea trist din gaura cearceafului .Dar ce dracu aveau toti cu mine de ma tineau strans ?Si dintr-o data –l vad pe primarul mester in pule cu acul in mana .Oh! doamne .. te rog .. nu !!! Ma cuprinde panica numai la vederea unui ac .Primarul imi ia carnaciorul in mana si face prima intepatura …
AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Prima intepatura am simtit-o in partea de jos a capului .Acolo era probabil artera rupta ….In total am fost intepat de 6 ori :Ce durere…. Am blestemat in timpul celor 6 intepaturi toate femeile de pe pamantul asta .Sa nu mai vad pizda in viata mea am urlat in continuu …Dupa aia a venit la rand pielea sa fie cusuta .Nu o sa uit asta cat o sa traiesc .Fiecare intepatura , fiecare ata care mi-a trecut prin capul si pielea pulii o simt si acum .Offf, candva spune doctorul „ gata , ai scapat !“
O asistenta mi-a mai facut dupa aia un bandaj schic pe carnacior , iar doctorul mi-a dat cateva pliculete cu musetel ca sa-mi imbaiez acasa regulat scula pana se vindeca .Am iesit din salon pe trei carai , dar in sala de asteptare unde ma astepta Calin am tras aer in piept si am spus tare sa auda si curiosii ceilalti „ A nimic iesit din comun , s-au uitat doar un pic .. o bagatela „

Cireasa de pe tort a venit insa seara .Am umplut un vas cu apa fierbinte in care sa-mi imbaiez ranitul si din cauza emotiilor de peste zi am uitat sa incerc cu degetul temperatura ….am dat jos pansamentul si Zbang !! cu pula in ceai !AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Saracul carnacior !! S-a colorat de un rosu ciudat ca racii cand ii pui la fiert si atarna asa de parca statea sa cada .Pe fata mea se putea citi numai durerea ..M-am asezat in pat si am fost fericit cand in sfarsit ..candva am reusit sa adorm .Aaa, da ! A doua zi mi-a dat telefon Laura … a avut dureri mari la golirea intestinului gros dimineata … m-a facut idiot si pervers si ca nu vrea sa ma mai vada niciodata .Mi-am cerut scuze, dar nu cred ca le-a mai auzit .A trantit telefonul in furca de cred ca l-a spart .
Intre timp au trecut trei ani de atunci .Acum , sunt adeptul iubirilor romantice si le soptesc vorbe frumoase in urechi fetelor si facem preludii lungi si tandre ! Asa ca , sper ca va e tuturor clar, de ce pentru mine sexul anal e exclus in totalitate :D:D:D

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Niciodata sex anal

  1. sorana spune:

    AUUUUUUUUUUU!!! M-ai terminat! Deci ma bucur ca ai revenit, ma bucur ca existi!!

  2. Ursu spune:

    Soranela mia stiu .. asta e soarta mea sa termin fetitele numai pe blog .Cred ca trebuie sa-mi fac altul, ca blogul asta e deja patat de atatea terminari :))

  3. mircea spune:

    da.. si pe mine m-or circumcis astia si-o intrat un caine la etajul 2 in sala de operatzie in plina operatzie. facea chirurgul: „marsh.. marsh..” si eu de pe masa ziceam..:”marsh fire=ai al dreaq de javra.. ieshi afara”. faza reala din spitalul CFR 2 Baneasa, m-a operat doctorul Mihai Bucur

  4. Ursu spune:

    Mai Mircea , dar de ce ai facut asa ceva .Auzi !! Circumcizie .. sa tai din pula, cand nu stii cat de mare o sa se faca ! Lasa domnule sa creasca si daca atunci cand ajunge la maturitate, constati ca e prea mare, sau la doamna ii iese pe partea cealalta … ai tot timpul sa te decizi sa mai tai din ea .Ca de taiat e usor ..de lipit e mai greu

  5. mircea spune:

    da mai ursule.. taiai din ea din dragoste pentru evrei :))nu creste ca-n poveste, e udata la radacina:))

  6. Ursu spune:

    Mai Mircea, daca vrei sa-ti creasca scula, vino pe site-ul de fantezii… sunt aici niste pule mari la useri.. de nu-ti vine sa crezi(asa spun ei cel putin)Standardul de rigoare, e de minimum19 cm .La mine e de 1 cm😦 …dar am 19 :)))

  7. Sandu spune:

    Hmmm…cu riscul de a fi singurul carcotas, trebuie sa spun ca postul asta nu-mi place. Am si motive, bineinteles subiective:1. Calitativ scrierea e un pic cam jos fata de nivelul celorlalte; povetea asta trebuia sustinuta de mai mult umor de limbaj;2. Daca te razgandesti in privinta sexului anal, alegeti si tu femei care nu mananca paharele ca pe cornetele de inghetata si conservele cu totul, convinse ca toate vitaminele sunt in coaja; pentru ca-i logic: mananci sarma ghimpata – te caci cale ferata. (mircea, ia o lamaie!);3. Din start m-ai enervat; de la titlu, m-ai convins sa-ti dau in barba! Pai cum pula calului sa zici NU sexului anal!? Stai jos, 3!!! Ciocoflenderu-le!

  8. Ursu spune:

    Sanducule ( stiu ca-ti place sa ti se spuna asa :D), hai sa-ti raspund .1.Ce pula mea de umor sa mai adaog, ca nu e de ras deloc ,sa-ti rupi pula … e de plans ( dar tu nu stii asta din fericire). 2.Femeia aia, putea s-o fi mancat… numai crema de ghete toata viata, ca saraca , am luat-o prin surprindere si a strans automat din buci( la fel de surprins am fost si eu :D)3.Cu pula invalida de razboi .. nu-ti mai vine sa te inrolezi voluntar, ca mercenar de cururi :p.. asa ca prefer sa stau jos :)) si apropo .. ma doare in ” rana ” de nota ta, ca scoala am terminat-o demult :D:D

  9. clorofila spune:

    “Am blestemat in timpul celor 6 intepaturi toate femeile de pe pamantul asta .Sa nu mai vad pizda in viata mea…”Auzi, Ursule?! Spune-mi si mie ceva! De ce injurai, tuh, pizdele? Ca, doar in gaoaza ti-ai rupt pula!

  10. Ursu spune:

    Draga Cloro ,Ai dreptate in felul tau … dar tu nu stii ce inseamna sa te coasa pe viu la pula :p.. gandeste-te, ca la un futai ti-ai rupe lindicul si ar trebuie sa ti-l coasa cineva (pe viu )… ai blestema si tu tot .. de la pula pana la limba si dinti (sau proteza :D)

  11. hihihin spune:

    :)) Ursu nu vreau sa ma bucur de durerea ta, dar ma bucur ca ai scris, m-am tavalit pe jos de ras. Mi-era dor sa te citesc.

  12. flavyutza spune:

    lol de lol!😀 urata experienta😀

Lasă un răspuns

