In the begin of beginning(sau viata mea cu Lucia )

Un barbat trebuie sa stie ce vrea in viata !E o lege nescrisa si eu ma numar printre cei care au stiut relativ repede ce vor .Eram tanar ,emanam masculinitate ,eram vagabond ,liber ca pasarea cerului si cu pletele in vant .
Lucia, a aparut in viata mea pe neasteptate …(si nu invers ) .Pur si simplu ma urmarea ca o umbra .Indiferent unde ma duceam, ea era deja acolo .Au trecut deja 10 ani de atunci ….Ce vremuri ! Eram motocilcist convins , purtam doar tricouri negre , blugi cu franjuri si parul lung .Normal ca aveam si costumatie mai decenta, pentru ocazii deosebite .In astfel de situatii purtam blugi cu franjuri ,tricou negru si adidasi albi .
Pe acasa eram foarte rar, iar de ocupatiile casnice fugeam ca dracul de tamaie .Dar imi placea viata pe care o duceam si nu as fi schimbat-o pentru nimic in lume .Asa m-a cunoscut Lucia ; „Tu esti barbatul visurilor mele !Emani atata masculinitate baby,esti asa de hotarat , un tip cu picioarele asa de bine infipte in pamant si esti asa de liber …
Mda ,cu libertatea s-a terminat destul de repede …. cand am hotarat sa ne casatorim !In definitiv de ce nu?- mi-am spus !Eram in continuare un mascul adevarat ,vagabond , aproape liber si purtam plete .Adica mai bine zis, am purtat plete ,pana inainte de nunta :“Ai putea sa te duci si tu la frizer! Stii ca vin si parintii mei la nunta si tata nu sufera barbatii pletosi. „.Dupa ore intregi… ,nu… ,dupa zile si multe lacrimi ,am cedat in final si m-am lasat dus la frizer de unde am revenit cu o tunsoare scurta cum numai in armata am mai avut .Dar ce sa-i faci ? O iubeam !Si in definitiv.. ce e asa de grav ? Emanam inca masculinitate ,cu aere de vagabond si in loc de plete , ma cam tragea curentul la ceafa .Si Lucia era asa de draguta cu mine ..“Baby , te iubesc asa cum esti „-imi soptea in ureche !
Viata noastra era minunata ,desi ceafa mi-era mereu inghetata .Dar ne iubeam si traiam ca in paradis .Au urmat luni de zile de liniste si pace pana cand,intr-o buna zi , a aparut cu o plasa mare in brate din care a scos o camasa ,un pulover (numai cand l-am vazut mi s-a facut pielea gaina )si o pereche de pantaloni .“Baby , probeaza te rog ce ti-am cumparat „.Dupa zile.. ,nu… , dupa saptamani si dupa pachete intregi, cu batiste udate de lacrimile mele , am cedat din nou si am inceput sa port camasi,pulover (bleah!)si pantaloni de stofa .Au urmat pantofi negri , sacouri ,cravate… Dar ce conteaza ? Eram inca mascul feroce , imbracat shic si cu ceafa sloi .
A urmat lupta cea mare !Motocicleta !Ca sa fiu sincer , am cedat destul de repede ,pentru ca in costum negru care se sifoneaza imediat , cu cravata si cu tunsoarea aia scurta nu prea mai aveam chef de motociclism . Ca sa nu mai spun ca pantofii negri de lac ma strangeau si asta ma facea sa-mi treaca cheful de tot .Asa ca , ma plimbam cu masina, emanam masculinititate , aveam un aer intepat si cefafa inghetata .
De-a lungul anilor, au avut loc multe lupte pe care le-am pierdut, una dupa alta, intr-o mare de lacrimi .Am spalat vase , am calcat rufe ,m-am uitat la telenovele,am schimbat berea pe vin rosu si dumineca , meciurile de fotbal cu plimbare in parc.Ce sa mai zic ? Incepusem sa ma metamorfozez .Ma simteam de tot rahatul ,dezamagit de mine insumi si cu ceafa mereu inghetata .
Intr-o zi apare in fata mea cu un geamantan in mana si-mi spune „Te parasesc!! „ .Uimit de-a dreptul o intreb cu stupoare :“De ce draga mea Lucia ? Ce s-a intamplat ??“ .“Nu te mai iubesc!Uita-te un pic la tine si o sa constati singur ce mult te-ai schimbat….. nu mai esti barbatul pe care l-am cunoscut si de care m-am indragostit !“.Si a plecat… lasandu-ma cu gura cascata .
De curand am intalnit-o iar .“Noul „ ei , e un motociclist pletos, cu blugi franjurati si cu tauaje pe tot torsul .Ma studia cu un aer de compasiune, din cap pana in picioare in timp ce-si mangaia ostentativ pletele lungi .Saracul !Habar nu are ce-l asteapta !Ma gandesc sa-i fac cadou o basca😀

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

