Draga Lucia ,

Draga Lucia,

Stiu ca la tribunal, ne-au sfatuit sa pastram distanta unul de altul si sa nu mai avem contact un timp , ca sa putem descoperi daca a mai ramas ceva din dragostea noastra ,dar …marturisesc, ca am inceput sa nu mai am rabdare .In ziua cand ai plecat , mi-am jurat ca nu o sa-ti mai vorbesc si ca nu o sa vreau sa te mai vad niciodata .Din pacate, am constatat destul de repede, ca era doar vocea mandriei ranite din mine ce facea astfel de juraminte.
Cu toate astea, am rezistat eroic pana acum si m-am incapatanat, sa nu fiu eu cel care face primul pas. Visam sa te vad venind in genunchi, tarandu-te in fata mea si cersindu-mi iertare cu ochii scaldati in lacrimi. Orgoliul meu de barbat, avea nevoie vitala de asa ceva. Teapa mare e, ca nu mai pot rezista fara tine, … asta e … , mi-e cam indiferent cine face primul pas acum, pentru ca m-am saturat sa ma fac ca nu-mi lipsesti. Numai sa-l faca unul din noi, la dracu.
Si daca tot am ajuns aici, ma gandesc sa-mi scutur si ciorchinii sufletului in fata ta, draga mea Lucia, poate asa o sa ma cunosti mai bine si o sa ma iubesti mai mult ca pana acum. Lucia, sa stii ca tu esti un unicat pe lumea asta. La inceput, marturisesc ca am vrut sa te inlocuiesc si cautam cu disperare in fiecare pereche de ochi, in fiecare pereche de sani, in fiecare femeie care o vedeam pe strada clona ta. Din pacate, nu se apropia nici una nici macar pe departe de tine. Acum 2 saptamani de exemplu, am cunoscut intr-un bar o tipa pe care am luat-o acasa sa o studiez mai bine daca exista vreo asemanare intre ea si tine. Nu-ti spun asta ca sa te ranesc, iti povestesc doar ca sa intelegi cu cata disperare te cautam si te caut inca .
Era tanara, poate vreo 22 de ani si avea unul din trupurile alea pe care doar adolescentele le au sau una care-si petrece timpul numai in sali de fitness. Pe bune ca arata perfect. Avea niste tate rotunde si un cur bombat de-ti pica fata. Cum sa-ti spun ca sa intelegi mai bine? Visul oricarui barbat as putea spune. Iti vine sa crezi scumpa mea Lucia, ca in timp ce stateam comod in fotoliu si ea ma savura oral, eu ma gandeam doar la anii frumosi petrecuti cu tine? Oralul ala mi se parea asa de superficial… !! Ce daca avea un corp traznet? Inseamna ca automat e si buna in pat?? Ce sa zic… in cazul ei… cam da… dar tu ma intelegi ce vreau sa spun. …Inseamna asta, oare, ca are o inima mai buna ca Lucia mea? Nu cred… nu stiu… Ce sa zic? Cand eram cu tine nu ma gandeam la asemenea chestii. Dracu stie! De cand ai plecat, parca incep sa imbatranesc,sau sa devin mai intelept….. Tarziu…. dupa ore intregi de sex cu fetita aia in pozitii la care nici nu ma gandisem pana acum, am inceput sa ma intreb ce e cu mine de ma simt asa de secatuit de vlaga si de gol…. Ma simteam de parca eram picat de pe alta planeta, dezorientat, aiurit… Si dintr-o data mi-a trecut ca un fulger prin minte! Sigur ma simt asa pentru ca nimic nu are valoare pe lumea asta fara tine.
O mai tii minte pe pe Simona, tipa aia divoratata pe care am cunoscut-o in concediu in Italia? A trecut pe la mine saptamana trecuta cu o farfurie de sarmale. Mi-a spus ca precis duc lipsa de multe, de cand nu mai am o femeie in jurul meu. Abia mai tarziu mi-am dat seama ce a vrut sa spuna cu asta… Ma rog, am mancat sarmale impreuna (stii ca nu-mi place sa mananc singur) am baut si cateva pahare cu vin, dupa care m-am simtit dator sa-i arata casuta noastra. Am inceput cu dormitorul… Dupa paharele alea… singurul lucru de care imi mai amintesc e ca Simona mi-a daruit in seara aia tot ce-ti poate darui o femeie cand nu e stresata, obosita, obsedata ca “ne aud copii“, sau are migrene… Candva a descoperit si oglinda din dormitor si a intors-o in asa fel incat sa ne reflectam in ea in timp ce ne… intelegi tu… A fost supermisto, desi ca sa fiu sincer m-a si intristat… Ma gandeam… cum de tie nu ti-a venit in minte asa ceva in toti anii in care am stat impreuna sa intorci si tu oglinda aia?!!
Sambata trecuta, a fost sora ta pe aici sa mai ia niste lucruri de-ale tale. Stiu ca e tanara, dar sa stii ca are mult fler si si-a dat imediat seama ca sunt la pamant si ca am nevoie de cateva cuvinte de imbarbatare, de consolare …Sugestiile cum sa te recastig, mi le-a dat in timp ce eram amandoi in vana plina cu spuma… Doamne ce mi-a adus aminte de tine cand aveai si tu 20 de ani …Se vede ca aveti aceleasi gene! Si ei ii place sa stea desupra pe mine. Numai ca mi-a venit sa urlu cand am vazut ca e innebunita sa fie luata pe la spate. Cat scandal si cata cearta am avut noi pe tema asta!! Tu nu ai vrut niciodata! Dar sa stii ca si in momente din astea inaltatoare pentru mine nu ma puteam opri sa nu ma gandesc la tine… Lucia, spune-mi tu nu simti asta? Nu putem uita oare tot ce a fost si sa o luam de la inceput?? Daca si tu ai acelasi indemn ca si mine te rog suna-ma! Daca nu, spune-mi macar, unde pula mea ai pus telecomanda aia de la televizor, ca o caut de am innebunit!!

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Draga Lucia ,

  1. UIREBIT spune:

    Amuzanta.Picanta. Te-ai muncit ceva scriind-o , nu?

  2. sorana spune:

    DA!!! Personalitate multipla Lucia asta ne-a pus si centura de castitate nu numai intre picioare ci si pe guritza:)))

Lasă un răspuns

