Cyber sex

El; buna iubire ! ce faci ?
Ea;buna ! ma plicti !
El; pot sa te intreb cum arati ?
Ea; am o bluza rosie , o rochita mini si pantofi cu tocuri .Fac aerobic si sunt bronzata peste tot .corpul meu este perfect am masurile 91 -60-91.tu cum arati ?
El; eu am 1,90 si cam 114 kg port ochelari si chiloti albastri pe care i-am cumparat ieri de la un magazin de mana a doua .mai am un tricou patat de ketchup de la pranz ..miroase cam ciudat ..
Ea; te vreau ! fute-ma !!!!
El; ok
Ea; suntem la mine in dormitor , muzica erotica in surdina iar lumina vine de la doua lumanari ,una pe dulap sus si una pe noptiera …mana mea se lasa in jos si incep sa te pipai pe umflatura pantalonilor care incepe sa devina din ce in ce mai mare …
El; inghit deja in sec si incep sa transpir ..
Ea; iti dau tricoul jos si te sarut fierbinte pe piept
El; iti deschei nasturii de la bluza .. mana mea tremura ..
Ea; suspin usor…
El; te prind ferm de bluza si o las sa alunece in jos …
Ea; imi las capul pasional pe spate …matasea bluzei in alunecare imi mangaie pielea fierbinte .. ma excita si incep sa te frec din ce in ce mai repede pe umflatura pantalonilor
El; mainile mele incep sa tremure necontrolat si-ti sfasie o bucata din bluza .. imi pare rau !
Ea; e ok ! nu a fost asa de scumpa
El; ti-o platesc !
Ea; nu-ti fa griji! uita-te mai bine ce sutien negru am ! sanii mei se misca in sus si in jos in ritmul respiratiei mele sacadate…
El; ma chinui cu sutienul tau sa ti-l desfac ! nu merge .. nu ai o foarfeca ?
Ea; iti iau mainile intr-ale mele …le sarut usor… imi duc mainile la spate si-mi deschei singura sutienul care aluneca in jos dezvelindu-mi sanii … vezi sfarcurile mele tari care cersesc buzele tale ?
El; cum dracu de ai reusit sa-l deschei ?iau sutienul de jos si ma uit ce sistem de inchidere are! nu-mi vine sa cred ..!!
Ea; corpul meu se arcuieste… ohh baby vreau sa-ti simt limba peste tot …
El; dau drumul la sutien jos ! acum iti ling .. stii tu… sanii .. sunt minunati !
Ea ; imi plimb mana prin parul tau si te musc usor de ureche ..
El; asta ma infioara si ma face sa stranut instantaneu … si te stropesc pe sani ..
Ea ; ce???
El; imi pare rau ! scuza-ma !
Ea; ma sterg pe sani cu resturile din fosta mea bluza de matase …
El ; iti iau bluza umeda din mana si o arunc intr-un colt ..
Ea; ok ! iti dau boxerii jos o iau in mana si incep sa ti-o masez ..
El ; tip ca o femeie !mainile tale sunt reeeeeeeeciiiii!! brrrrrrrrr!!!!!!!!!
Ea; imi dau jos rochita mea mini …
El; iti dau jos chiloteii .. limba mea cerceteaza fiecare coltisor din corpul tau si cu dintii te musc usor … ah.. stai un pic …
Ea; ce s-a intamplat ?
El; am un floc in gat …ma inec !
Ea ; esti ok ??
El ; am un acces de tuse .. m-am inrosit tot la fata
Ea ; pot sa te ajut ?
El; alerg in bucatarie tusind in continuu … pipai dupa dulapul cu pahare .unde tii paharele ?
Ea; in dulapul de deasupra chiuvetei
El ; beau un pahar cu apa ! da ! mi-e mai bine acum !
Ea ; vino inapoi iubitule ..
El; stai asa un pic ca spal paharul
Ea ; ma intind in pat pregatita sa ma daruiesc tie ..
El; sterg paharul cu un servetel si-l pun inapoi in dulap .acum vin iar in dormitor … stai asa un pic … e intuneric … unde e dormitorul ?
Ea; ultima usa pe stanga de pe culoar
El ; am gasit
Ea ; nu mai am rabdare iubitule .. te vreaaaaaauuuu!!!!
El ; si eu !
Ea; suntem amandoi goi .. te sarut pasional si ma lipesc strans de tine
El; fruntea ta imi preseaza ochelarii pe nas ! ma doare in pana mea !
Ea; de ce nu-i dai jos ?
El ; ok dar fara ei nu mai vad asa de bine .ii pun pe noptiera sa-i am la indemana !
Ea ; ma intind pe pat si-mi desfac picioarele .. sunt a ta baby !
El ; trebuie sa ma duc sa ma pish …cred ca de emotie…pipai peretii ca orbetele din dormitor pana la toaleta ..
Ea; grabeste-te iubitule … sunt fierbinte rau !
El ; e intuneric bezna in baie… pipai dupa wc
Ea, te astept cu nerabdare
El; am terminat , dar nu gasesc rezervorul sa trag apa .. trebuie sa aprind becul … waw!!!!
Ea; ce s-a intamplat iubitule ?
El; am constatat ca m-am pishat in cosul tau de rufe ! scuze inca odata ! pipai repede drumul inapoi pana la dormitor
Ea; daaaaaa!! grabeste-te
El; acum imi bag .. stii tu … chestia mea masculina in.. stii tu in .. chestia ta feminina
Ea ; o da ! o da ! fa-o baby !
El; te mangai pe funduletul tau fin si te sarut pe gat ce misto e… .. cred ca am probleme …
Ea; imi ridic funduletul in sus si tremur de nerabdare sa te simt in mine …. nu mai rezist nici macar o secunda !
El; e moale !
Ea ; ceeeeee?????
El; nu mi se scoala !
Ea; ma ridic in picioare si am uit la tine ! nu-mi vine sa cred !
El ; ridic nedumerit din umeri si incrunt suparat sprancenele ! carnaciorul meu e moale ca o carpa ! caut ochelarii sa vad ce se intampla …
Ea; nu mai are importanta ! ma imbrac ! iau pe mine bluza rupta si scarbos de umeda !
El ; nu !!!! asteapta ! incerc agitat sa gasesc noptiera unde sunt ochelarii ..pipai pe dulap daram doze de spray tablouri si una din lumanari
Ea; ma inchei la bluza si ma incalt !
El; am gasit ochelarii ! mi-i pun pe nas ! doamnee!! Una din lumanari e pe mocheta si a aprins perdeaua ! arat cu degetul spre ea si stupoarea mi se citeste pe fata !
Ea; dute la dracu ! ies din camera asta nenorocitule !
El ; ohh ! acum arde si mocheta
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cyber sex

  1. UIREBIT spune:

    Ideia e interesanta,Gryzly.Dialogul asta chiar a vut loc?Daca da , felicitari🙂

Lasă un răspuns

