Psiho tanti

Psiho tanti

Ma tot uit uneori,cand merg la frizer, prin revistele pentru femei, care zac pe masa in teancuri si ma surprinde ca la pagina de „intrebari de la cititori „ la fiecare revista e mereu, o femeie responsabila cu raspunsurile ! Adica noi barbatii nu am fi in stare sa dam raspunsuri cel putin la fel de edificate sau ce ?Ia sa luam noi cateva intrebari de la cativa cititori si cititoare si sa le raspundem in varianta masculina sa vedem daca facem fata !

Intrebare :Claudia,24ani. Sotul meu viseaza inca la fostele lui prietene ! Ma tem ca este, sau o sa devina infidel !

Raspuns :Capacitatea de a iubi a unui barbat nu are granite ! Este un fapt dovedit ca viata sexuala a unui barbat se imbunatateste simtitor cand are mai multe partenere !Deci se imbunatateste si sexul cu tine ! Cel mai bine ar fi sa-i faci un cadou fain , sa-i gatesti ceva care-i place si sa nu-l mai intrebi niciodata ce face cand nu e acasa !

Inrebare :George 13 ani .De putin timp mi s-a intamplat ceva ciudat ! Si nu stiu daca nu am o problema ! Am incercat acum cateva zile sa ma masturbez si penisul meu a inceput in stare erecta sa se miste singur in sus si in jos pana cand a aparut un fel de lichid alb .A fost asta o ejaculare ? Si de ce se misca penisul meu singur ?

Raspuns :George ! Nu trebuie sa-ti faci griji! Penisul tau dadea din cap de multumire ca i-a placut !

Intrebare :Alexandra 14 ani .Sunt foarte curioasa de prima mea experienta sexuala . Desi cand ma gandesc ,ma cuprinde un fel de panica sa nu raman gravida .Pilule nu vreu sa iau inca asa ca nu ramane decat prezervativul .Se pot folosi doua sau trei prezervative deodata ca sa fiu sigura ? Prietenul meu spune ca nu se poate ! Ca devine penisul prea gros si nu o sa mai intre !E adevarat ?

Raspuns .Sigur ca se pot folosi mai multe prezervative deodata ! Si eu cand ploua imi trag in picioare doua sau trei perechi de cizme de cauciuc !Ce spune prietenul tau ,are un sambure de adevar! Asa ca nu folositi prezervativele de canepa din sertarul bunicului !

Intrebare :Carolina-17 ani .Acum 8 luni m-am culcat prima data cu prietenul meu,dar inca nu am trait un orgasm ! Recunosc ca am avut deseori un sentiniment ciudat si super fain dar sa ma pierd asa cum am auzit de la prietenele mele nu mi s-a intamplat .Unele povestesc ca de multe ori isi pierd cunostinta pentru cateva secunde. Ce sa fac sa mi se intample si mie asa ceva ?

Raspuns :Sa-ti peirzi cunostinta la sex !!! Hm ! Si eu credeam pana acum ,ca de fapt au adormit ! Merci Carolina ! Mi-ai luat o piatra dupa inima !

Intrebare: Ana 27ani .Sotul meu vrea sa faca sex in trei cu mine si cu sora mea ! Cum sa procedez ? Si e normal asa ceva ?
Raspuns :Sotul tau iti este intr-adevar fidel ! Nu se poate satura indeajuns de tine si atunci apeleaza la fiintele care-ti seamana –sora ta ! Asta e o chestie laudabila si o sa va uneasca familia si mai mult ! De ce nu o inviti odata si pe maica-ta ?Daca inca mai ti-e teama lasa-l pe sotul tau sa petreaca mai mult timp cu rudele tale si intre timp poti sa-i cumperi un cadou misto , sa-i gatesti ceva bun si in nici un caz sa-i scoti ochii cu comportamentul lui !

Intrebare Viorica 15 ani .am un prieten cu care ma culc regulat ! Eu iau deja antibaby iar el foloseste un prezervativ .Si aici e problema noastra ! Pentru ca penisul prietenului meu e lung si gros are dureri la sex ! Prezervativul e prea stramt si prea scurt ( nu se potriveste nici la lungime) si se rupe de multe ori .Se gasesc undeva prezervative in marimea XXXL?

Raspuns :Aha ! prezervativul e prea scurt si prea stramt ! Cunosc asta ! Dupa ce te chinui sa pui rahatul ala de prezervativ, simti ca te sufoci si cum vrei sa tragi mai mult aer in piept plezneste .Lasand la o parte faptul ca –ti preseaza si obrajii ! Ar fi bine poate ,ca data viitoare , prietenul tau sa-l traga mai intai pe picior si nu pe cap ca pana acum ! Poate asa nu o sa mai aveti probleme !

Intrebare :Ancuta 15 ani:Am incercat de cateva ori cu prieteni de varsta mea sa fac sex : prima data m-a cam durut , a doua oara a fost ceva mai bine ! Acum am un prieten la care tin foarte mult ! Avem un preludiu prelungit si ma excit foarte tare !Dar cand incearca sa ma penetreze nu intra deloc si ma doare mult timp dupa aia ? Ce sa facem ?

Raspuns :Rezolvarea la voi e relativ simpla ! Data urmatoare spune-i prietenului tau sa incerce (!)si sub buric nu deasupra ,ca pana acum!!
Intrebare :Simona 16 ani.Mi s-a intamplat ceva teribil ! M-am culcat cu prietenul meu in timp ce eram pe ciclu. El a zis ca e cel mai sigur asa, pentru ca tamponul are rol de anticonceptional si absoarbe lichidul seminal .Dar dupa aia nu am mai gasit ata de scos afara si nici tamponul ! Cred ca e inca inauntru ! Prietenul meu spune ca asta nu e treaba lui !

Raspuns :Draga Simona ! Prietenul tau ar trebui sa te duca la doctor daca tot a fost asa de destept ! Si tine minte ! E abureala cu OB-urile care nu mai pot fi scoase afara ! Nu se folosesc cu partea unde e ata ,inauntru,ci invers ! Si cel mai bine ar fi sa agati de ata un breloc sau vreun animal de plush ceva ca sa nu mai dispara iar !😀

Intrebare :Monica 23 de ani .Sotul meu nu stie unde e clitorisul meu !Sa discut cu el pe tema asta ?

Raspuns :Clitorisul nu are nici o insemnatate pentru un barbat .Daca ai chef de joaca cu el ,fa asta singura in timpul tau liber ! Si eventual , ca sa imbunatatesti bugetul casei poti sa te filmezi si sa vinzi caseta ! Si ca sa nu te simti vinovata fata de sotul tau de ce ai facut , cumpara din banii primiti un cadou misto .Si nu uita sa-i gatesti ceva delicios de mancare !

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Psiho tanti

  1. clorofila spune:

    Hey-hey, Gryzly….fie sexul cat de mult , tu nu poti sa nu te gandesti la mancare😀 (te citez „fa-i ceva bun de mancare). Ideea e buna, insa cadou nu o sa vezi de la mine ! :))

  2. toamna spune:

    …esti bestial…:)) datorita tie am invatat si eu de ce penisul se misca in femeie…:)) , a multumire si ca ob-ul se baga cu ata inauntru :))

  3. Sandu spune:

    Mai ursule, eu nu mai am curaj sa citesc nimic din ce scrii la munca. Risc sa ma creada colegii nebun. Stiu ca-i un comentariu stupid si stereotip, dar asta nu-l face fals. Idea este inebunitoare desi nu-i complet noua. Nou este umorul de limbaj si forma deosebita. Cred ca ai fi un bun colaborator al Carcotasilor.

Lasă un răspuns

