Bucuresti … Bucuresti .. sa ne traiesti !

Nu prea iubeam Bucurestiul ca sa fiu sincer ! Circulatia aia aberanta ,cu singurele legi „scapa cine poate „si „intra toata lumea iese care are noroc „ ma cam scoteau din sarite ! Cel mai tare insa ma calca pe cerebel,claxonatul ala demential si fara nici un motiv plauzibil ! Nu ma puteam dumiri deloc, ce motiv pot sa aiba ! Pana deunazi, cand am vazut lipit pe bara din spatele unei masini cu numar de Bucuresti, un abtzihbild cu indemnul „claxoneaza daca-l iubesti pe dumnezeu „ !
Am cazut din al noulea cer ! Asadar asta era motivul ! M-am simtit asa de vinovat ca i-am banuit pe nedrept de dementa , incat imi venea sa cobor din masina si sa cer scuze intregului Bucuresti, in genunchi daca ar fi fost posibil ! Dar cum asa ceva ar fi fost greu de pus in practica , am cautat cu inversunare pana am gasit si eu un un astfel de inscript, pe care mi l-am lipit victorios , imediat pe masina .
Nu aveti idee, ce fericit sunt ca am facut asta ! Si ce satisfactii deosebite mi-a daruit …
A trebuit sa ma opresc la un semafor, care tocmai se facuse rosu si pentru ca eram adancit in gandurile mele referitoare la credinta nemarginita a bucurestenilor in dumnezeu , nu am vazut ca intre timp se facuse verde ! Si a fost bine asa ! Daca unul din spatele meu, care cu siguranta, il iubea pe dumnezeu, nu ar fi inceput sa claxoneze , nici nacar nu as fi sesizat .Cu aceasta ocazie, am vazut cati oameni il iubesc pe dumnezeu ! Cum stateam asa la semafor si nu ma puteam mira destul , tipul din spatele meu a inceput sa claxoneze ca un descreierat , a scos capul pe fereastra masinii si mi-a spus !„ mergi odata, pentru numele lui dumnezeu „ ! Cata credinta poate sa aiba omul asta !
Toti au ínceput sa claxoneze , asa ca am scos si eu capul pe geam si am inceput sa le fac cu mana ! Si ca sa vada ,ca si eu sunt la fel de credincios ca ei, am inceput sa claxonez si eu ca un nebun .Un tip , a scos mana pe geam si avea doar degetul mijlociu ridicat . Pentru ca nu intelegeam asta, l-am intrebat pe nepotelul meu care se juca cu un gameboy pe bancheta din spate ce inseamna si mi-a spus ca asta e un fel de salut prietenesc din Haway .Ce fain ,sa intalnesc in Bucuresti un Hawayan ! I-am raspuns bineinteles si eu cu acelasi salut prietenesc ! Nu am idee ,de ce nepotelul meu se tavalea de ras in spate la faza asta ! E prea mic ca sa inteleaga, ce repede se leaga prietenia intre credinciosii din toata lumea ! Cativa din masinile din spate, au fost probabil asa de miscati de momentele inaltatoare de la semafor, incat au coborat din masina si veneau spre mine ! Pariez ca vroiau sa ma intrebe de care religie apartin , sau poate ca aveau de gand, sa rostim o rugaciune impreuna .Ce pacat ca tocmai atunci am vazut ca semaforul e iar verde si a trebuit sa demarez!Asa ca, le-am mai facut inca odata cu mana fratilor si surorilor mele intru credinta si am trecut de cealalta parte a intersectiei! Abia dupa aia ,am realizat ca numai eu am reusit asta, inainte sa se faca iar rosu !Ce pacat !M-am intristat dintr-o data , ca trebuie sa parasesc acesti oameni asa de iubitori de dumnezeu, pe care abia i-am cunoscut . Asa ca am incetinit ,am scos iar capul pe fereastra si i-am mai salutat inca odata cu salutul hawayan , dupa care am disparut in zare …
Dumnezeu sa va binecuvanteze pe voi oameni de toata lauda !
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Bucuresti … Bucuresti .. sa ne traiesti !

  1. clorofila spune:

    Nu pot sa nu observ poza cu mashina aia de police, super-faina. Zice-se ca e pentru a prinde mai ushor, pe baietii rai, care au mashini bune si circula cu viteza maaaare.Da` am si yo o intrebare?Cum se vor descurca cu gropile, de pe drumurile bucurestene?Adica, eu daca platesc impozitele, inseamna ca sponzorizez spoilerul mashinii aleia???

  2. iulia spune:

    Ma inspira blogul tau :)… astept si alte informatii legate de orasul in care voi locui din toamna. Ar fi fost aiurea sa invatz toate aceste lectii valoroase pe cont propriu :D…Abia astept sa conduc si eu, sa claxonez… sa inaltam o ruga comuna catre vazduh :)…

  3. Sandu spune:

    N-ai observat printre credinciosi pe unii care te firtiseau intr-un mod mai deosebit; adica cu degetul mijlociu in dreptul gurii?! Sa stii ca aia este varianta romaneasca a salutului hawaianAleluia frate!

Lasă un răspuns

