Poveste

Un tanar , s-a hotarat sa se mute la tara . Inca din prima zi , a cumparat pentru 100 de euro, un magar de la un taran batran . Taranul i-a promis ca o sa treaca a doua zi pe la el, sa-i aduca magarul . In ziua urmatoare , taranul se duce la tanar acasa si-i spune :
-Imi pare rau tinere ,dar am o veste proasta pentru tine ! Magarul a murit !
– Nu-i nimic – raspunde tanarul , imi dai cei 100 de euro inapoi si ramanem prieteni !
-Nici asta nu pot –ridica taranul din umeri ! Banii i-am cheltuit deja !
-Ok ! Atunci pune magarul mort in caruta si adumi-l asa mort !
– Ce vrei sa faci cu un magar mort –intreaba taranul aiurit ??
-O sa-l pun castig principal la o tombola – raspunse tanarul linistit .
-Prostie mai mare ca asta, nu am auzit- spuse taranul stramband din nas ! Cum sa pui la tombola un magar mort ?
-Sigur ca pot – continua linistit tanarul ! Pur si simplu, nu o sa spun la nimeni ca e mort !
-In definitiv , e magarul si treaba ta – spuse taranul ridicand din umeri si in scurt timp veni cu magarul mort si-l descarca in curtea tanarului !
O luna mai tarziu s-au intalnit intamplator pe drum .
-Ia zi ! Cum a ramas cu tombola si cu magarul – intreaba taranul curios ?
-L-am pus la tombola asa cum ti-am spus ! Am facut 500 de lozuri , le-am vandut cu 2 euro bucata si am castigat 998 de euro ! Minus investitia de 100 de euro de la afacerea cu tine , am mai ramas cu 898 de euro castig din afacerea asta !
– Si nu a facut nimeni scandal-intreaba taranul mirat peste masura ?
-Ba da ! Tipul care a castigat magarul ! Asa ca i-am dat cei 2 euro care i-a dat pe loz inapoi…..
Si tanarul s-a maturizat intre timp … si acum il cheama Gigi Becali ..:D

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Poveste

  1. clorofila spune:

    Stimate domn, autor al blogului!Esti uimitor!As mai scrie ceva, dar sunt prea surprinsa …

  2. Sandu spune:

    Auzi, de unde iti culegi subiectele?! Sincer sa fiu, incep sa te suspectez de originalitate!Ia vezi!

Lasă un răspuns

