Si Dumnezeu l-a creat pe Adam si apoi pe Eva ….

Sa luam ca exemplu o Eva moderna, pe care sa o botezam Ancuta si sa mai luam si un Adam tot contemporan, pe care o sa-l botezam Stefan .Viata, sau soarta , le-a intersectat drumurile ca in atatea miloane de cazuri si intr-o buna zi i-a pus fata in fata !Stefan a intrebat-o, daca i-ar face placere sa mearga la o cafea intr-o cofetarie , Ancuta , a aceptat cu placere , dupa care au mers impreuna la un cinematograf, unde au vazut un film si uite asa au petrecut impreuna o dupa amiaza placuta .
Cateva zile mai tarziu, Stefan i-a dat telefon , a invitat-o la cina intr-un restaurant si incepand din ziua aceea si-au petrecut clipele libere numai impreuna .
Intr-o seara ,cand Stefan a condus-o cu masina acasa ,Ancuta a inceput sa gandeasca pe neasteptate cu voce tare:
-Stefan , tu stii ca azi se implinesc 6 luni de cand ne-am cunoscut ?
Liniste !Pentru Ancuta, linistea asta a fost un motiv ca sa-si continue ideea inceputa . De data asta in sinea ei ! “ Oare l-am enervat ca i-am spus asta ? Poate ca relatia noastra a inceput sa-l plictiseasca , poate se simte ingradit in libertatea lui , sau poate se intalneste cu mine doar asa dintr-un fel de politete !!”
In acest timp Stefan gandeste !”Wow !De 6 luni deja !
Ancuta , isi continua ideea mai departe tot in sinea ei !“ Dar stai un pic ! Eu ma gandesc la el , dar nici in ce ma priveste nu sunt sigura, ca sunt pregatita sa incep o relatie cu cineva . Uneori simt si eu nevoia sa fac ce ma taie capul , sa fiu libera si sa fac chiar numai ce am chef ! In orice caz , daca ar fi sa incep o relatie serioasa cu Stefan, am nevoie de timp, sa ma gandesc bine .De fapt ,cum o sa decurga relatia noastra mai departe ? O sa ramanem asa ,ca si pana acum , sau o sa ajungem sa discutam despre casatorie chiar ?Sau poate chiar de copii !! Sa devenim o familie pentru tot restul vietii ! Sunt eu pregatita sa fac pasul asta ? Il cunosc eu indeajuns de bine pe Stefan ca sa pot lua o astfel de decizie ?“
In acelasi timp gandurile il invadau si pe Stefan .“ Hm ! De 6 luni .. ia sa ma gandesc .. deci era februarie cand am inceput sa ne intalnim ! A ! Da, mi-aduc aminte !Tocmai venisem cu masina de la service .” Stefan si-arunca o privire fugara in bord si fata i se crispa! “ Extraordinar ! Trebuia sa ma duc deja de mult sa fac schimbul de ulei !“
Ancutei , nu i-a scapat expresia de pe fata lui Stefan!“ E ingrijorat ! Se citeste pe fata lui ! Pana acum nici macar nu m-am gandit cum vede el relatia noastra ! Poate vrea mai mult , sau poate ca vrea sa devenim intimi , sa adancim relatia noastra. Nu ar fi exclus ,sa fi sesizat ca eu sunt mai retinuta la tema asta ! Da ! Asta e ! Acum inteleg , de ce vorbeste asa de rar despre sentimentele lui ! I-e frica sa nu spuna ceva si eu sa-l resping !”
In acelasi timp Stefan isi continua firul gandurilor !“ De data asta cand ma duc la service trebuie neaparat sa vad ce e cu cutia de viteze ! Schimbatorul asta, nu merge ca lumea si pace ! Nu ma mai las eu de data asta aburit de boii aia de la service, ca e din cauza frigului ! Acum sunt 30 de grade afara si porcaria asta de schimbator merge de parca ar fi de la camionul care trasporta gunoiul ! Si le-am dat si o caciula de bani pe cutia de viteze!”
Ancuta urmarea cu interes expresia fetei lui Stefan !“ E nervos !Se citeste pe fata lui !Si nici nu pot sa i-o iau in nume de rau ! Si eu as fi, in locul lui ! Ma simt asa de vinovata acum , dar ce sa fac ? Nu pot sa comand sentimentelor , pentru ca nici eu nu stiu macar, ce e mai bine de facut .Sunt o aiurita ! Asta e !“
„Precis o sa-mi arunce in fata, ca garantia la cutia de viteze e de trei luni si ca au trecut deja de mult “ -continua mai departe Stefan firul gandurilor !
“Poate ca sunt eu prea idealista si astept sa vina un print calare pe un cal alb !Si in timpul asta am langa mine un om asa de dragut, cu care chiar imi place sa fiu impreuna si care stiu ca tine foarte mult la mine ! Saracul ! Din cauza toanelor si ifoselor astea de scolarita, trebuie el sa sufere acum !!
“ Garantie ?? –gandeste mai departe Stefan – Daca indrazneste unul sa mi-o fluture sub nas , i-o smulg din mana si i-o bag in cur !”
-Stefan ! –spune Ancuta ,-cu voce tare de data asta.
-Ce-i ? –intreaba Stefan, smuls pe nepregatite din propriile ganduri !
– Te rog eu mult ! Nu te mai chinui asa! – spune Ancuta si ochii i se umplura de lacrimi. Dupa un oftat lung … murmura abia inteligibil !
– Off doamne ! ma simt asa de …
-Cum ? intreaba Stefan .!
-Sunt asa de prostuta ! Adica … stii, … nu o sa vina nici un print ! Ce prostie !! Nu o sa am nici print si nici cal !
-Nu o sa ai cal ??- intreaba Stefan siderat !
– Si tu crezi ca sunt o prostuta asa-i ?- intreaba Ancuta !
-Nu ! – raspunse Stefan , fericit ca poate da un raspuns , de care era sigur !
-Problema mea e … cum sa te fac sa intelegi ..? Am nevoie de un pic de timp…-continua Ancuta cu inca un oftat !
Se scurg cam 15 secunde de pauza , in care Stefan incearca cu disperare, sa gaseasca cuvintele potrivite, pentru a continua discutia asta pe un teren asa de alunecos pentru el.
-OK !- gasi Stefan un raspuns ambiguu !
Ancuta , adanc miscata i-i prinde mana , in manutele si i-o mangaie !

-Chiar Stefan ?? Chiar gandesti asa despre asta ?
-Despre ce ?
-Despre un pic de timp !
-Da ! sigur ca da … – tatoneaza mai departe Stefan terenul !
Ancuta se intoarce spre el si-l priveste adanc in ochi ! Stefan deveni vadit nervos si ingrijorat de ce ar putea sa spuna mai departe , mai ales daca discutia o sa devieze iar la cal .
-Multumesc Stefan !
-Eu trebuie sa-ti multumesc Ancuta !
Dupa discutia asta, Stefan a insotit-o pana la usa , iar Ancuta a intrat in casa si s-a aruncat pe pat, ca sa-si linisteasca sufletul chinuit de atatea ganduri si probleme ivite pe neasteptate .Stefan s-a suit in masina , ajuns acasa ,a luat din mers punga cu pufuleti de pe masa , a dat drumul la televizor si in cateva minute era total captivat de un meci de fotbal din diviziaC .O voce abia auzita ii soptea pe undeva prin cerebel , ca probabil ,azi in masina, s-a intamplat ceva important, care din pacate i-a scapat . Dar fiind sigur ca indiferent cat s-ar gandi, nu o sa inteleaga niciodata ce a fost de fapt , s-a hotarat sa inchida tema si sa nu-si mai bata capul cu ea .
In ziua urmatoare, Ancuta a pus mana pe telefon si a sunat-o pe cea mai buna prietena a ei , sau chiar mai multe dintre ele , ca sa dezbata problema din seara antecedenta , ore intregi !Cu minutiozitate, a fost analizat, fiecare detaliu , fiecare gest , fiecare cuvant , fiecare expresie a fetei . Toate variantele posibile, au fost intoarse pe toate partile, avantajele si dezavantajele au fost dezbatute pe larg ! Toata tevatura asta s-a intins pe timp de saptamani, sau chiar luni si desi nu s-a ajuns la o cuncluzie rationala , nu a intervenit plictiseala niciodata !

Tot in perioda asta , candva , Stefan s-a intalnit intamplator in parc , cu prietenul lor comun ,Felix .Dupa ce au schimbat cateva vorbe de salut , Stefan , s-a aplecat usor spre urechea lui Felix si l-a intrebat:
– Felix ! As vrea sa te intreb ceva ! Tu o cunosti pe Ancuta de multi ani ! Spune-mi ! A avut vreodata cal ?
CONCLUZIA ?
Barbatii gandesc altfel . Femeile la fel . E asa de mare diferenta intre ei,incat pur si simplu au nevoie unul de altul !:)
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Si Dumnezeu l-a creat pe Adam si apoi pe Eva ….

  1. Sandu spune:

    Ha, ha, ha! Pe mine m-ai omorat, dar cu calul, ce-ai avut!?Mie chestia asta nu mi sa parut ca seamana cu Adam si Eva, ci cu…Adams.Ah sa nu uit, vezi sa fie cu container izoterm, camionul ala cu bere!

Lasă un răspuns

