O saptamana de conditie fizica cu Corina

Cu ocazia implinirii varstei de 45 de ani ,prietena mea mi-a facut cadou o saptamana de antrenament cu un antrenor personal, care sa se ocupe numai de mine .Nu ca n-as fi intr-o forma de invidiat – la 16 ani jucam fotbal si practicam yoga – dar un pic de miscare , nu o sa-mi strice, mi-a spus ea si eu i-am dat dreptate .

Asa ca am pus mana pe telefon , am sunat la sala de fittnes , si am stabilit cand sa incep antrenamentul . Am ales-o ca antrenoare pe Corina pentru ca in afara de faptul ca are si un curs de aerobic ,e si simpatica foc si mai pozeaza si pentru o firma ce produce costume de baie.Ea e si motivul pentru care scriu acest jurnal- “asa o sa remarcati mai bine succesele zilnice “ !De luni incep . Uraaaaa!!!!

Luni : la ora 6 dimineata , sa te scoli nu e chiar visul meu , dar pana cand am ajuns la sala pe jos , ma simteam deja mai bine . Mai ales dupa ce am vazut-o si pe Corina ! E fantastica ! Blonda , cu ochii asa de un albastru intens si un zambet care-ti topeste inima .Am inceput cu un tur de sala , mi-a aratat aparatele si mi-a explicat in mare cam ce o sa facem in saptamana care abia a inceput.Pentru inceput m-a suit pe banda rulanta unde se “merge “ fortat . Dupa 5 minute a venit sa-mi masoare pulsul si pe fata ei s-a asternut o expresie de nemultumire , pentru ca era deja mult prea mare .De unde sa stie, ca ea era motivul pentru care mi se ridicase pulsul ? Sa stea o astfel de papusa langa tine cu un corp sculptat si cu costumul asta de aerobic turnat pe ea , sa te mai si atinga si sa nu-ti creasca pulsul ?In definitiv sunt intr-o forma top ! Am continuat cu sarituri si Corina ma incuraja sa sar cat mai repede si cat mai sus.La abdomene , a fost cam aiurea . Dupa scurt timp a inceput sa ma cam doara burta , care si asa mi-o tot tineam “trasa “ de cand ne-am intalnit .M-am uitat dupa aia un pic la antrenamentul de aerobic , la miscarile ei de felina si mi-a placut .Am plecat acasa cu impresia ca o sa am o saptamana de neuitat cu Corina.

Marti :Dimineata am avut nevoie de doua cani de cafea ca sa-mi revin si sa ma pot hotara sa ies pe usa .Cum am ajuns la sala , Corina ,nici una nici doua m-a si asezat pe spate si mi-a dat o bara de metal in maini sa imping cu ea aerul de deasupra mea . A mers la inceput , dar cand a mai pus si greutati in parti ,din ce in ce mai multe si mai grele ,simteam ca –mi dau duhul .Pe banda rulanta am reusit sa alerg un kilometru ,dar dupa aia imi simteam picioarele ca niste spaghetti . Zambetul pe care mi l-a daruit la urma Corina a echilibrat tot efortul meu din ziua aia !Ma simteam ca in al noulea cer ! Si asta era abia a doua zi din noua mea viata !

Miercuri :Dimineata , am incercat sa ma spal pe dinti . Greu de tot ! Am reusit sa fac asta miscand capul in lungul periutei. Mai am facut si niste strambaturi cu gura ca sa ajunga peste tot . Am reusit in final cumva, cumva .Cred ca am o intindere la muschii pieptului sau asa ceva . Cu masina a fost alt chin . Toate bune si frumoase pana cand nu trebuia sa sucesc prea tare de volan la o curba ,sau sa pun frana .De parcat , am parcat azi pe locul rezevat pentru invalizi . Si Corina , a fost un pic cam insensibila …ca sa zic asa ! Tot imi atragea atentia ca deranjez pe ceilalti din sala cu vaicarelile mele . Cu ocazia asta am remarcat, ca vocea ei are ceva enervant in ea si daca mai si ridica vocea , devina nazala ,cu un iz de brutalitate .Cand a trebuit iar sa merg la banda rulanta am simtit ca o sa lesin ; colac peste pupaza m-a mai suit si pe stepper dupa aia . Cine dracu inventeaza astfel de aparate ,care simuleaza o miscare, de care nu mai avem nevoie de cand s-a inventat liftul ?Corina a mormait ceva, ca asta o sa ma ajute sa revin iar in forma si ca o sa resimt dupa aia o remarcabila pofta de viata ! Observ pe zi ce trece ca vorbeste numai aiureli care ma scot din saritte !

Joi :Corina, ma asteapta cu dintii aia de vampir bine scosi in evidenta de data asta si cu o fata schimonosita de furie care se vroia a fi un zambet politicos ! Ce vina am eu ca am intarziat o jumatate de ora ? Mi-au trebuit cam 20 de minute sa ma leg la sireturi ! Cum am intrat in sala, mi-a si pus hanterele in mana sa ma antrenez ! Abia am asteptat sa plece un pic din sala si am disparut in vestiar sa ma intind un pic pe o banca .L-a trimis pe Andrei dupa mine sa ma aduca iar afara !Drept pedeapsa m-a pus sa ma antrenez pe un fel de aparat de vaslit . Am lasat vaslele in voia soartei ! Din partea mea nu are decat sa se scufunde la dreaq, “barca” asta .

Vineri :O urasc pe femeia asta !! Corina e cea mai monstruoasa si mizerabila fiinta care s-a nascut vreodata pe pamantul asta ! E cea mai nebuna ,apucata, traznita si dezgustatoare vampa de aerobic pe care si-o poate inchipui cineva ! Daca as putea sa misc macar ceva din vraful asta de corp , as bate-o cu strigaturi !Zice sa lucrez azi la tricepsi ! Nu am asa ceva ! Si daca nu cumva are chef sa –i fac podeaua numai gauri , sa ma lase in pace cu halterele sau alte greutati in mana ,care depasesc greutatea unui sandwich . Cred ca nebuna asta a terminat cu “magna cum laude “ vreun curs de sadism ceva , sau “cum sa cauzam suferinte semenilor nostri “ Banda rulanta m-a proiectat afara si am aterizat pe nutritionist .Ce ghinion ! Macar sa o fi cazut pe vreun elev de-al lui ! Ar fi fost mai moale !

Sambata :Corina mi-a lasat un mesaj pe robot ,cu vocea aia scarboasa si enervanta ! Se mira de ce nu am venit la sala . Cand i-am auzit vocea pe robot ,imi venea sa arunc cu ceva in el !Dar ce sa fac ! Nu aveam putere nici sa iau macar telecomanda de la televizor in mana !M-am uitat la un program in limba turca , Cam 11 ore !

Dumineca : Azi m-am dus cu taxiul la biserica sa-i multumesc domnului ca a trecut saptamana asta . Si m-am rugat la dumnezeu, ca prietena mea sa-mi daruiasca de ziua mea anul viitor ceva mai amuzant . O implantare de par sau vreo coloscopie ceva …
Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la O saptamana de conditie fizica cu Corina

  1. clorofila spune:

    E “brutala” !!!😀 Mi-a placut mult, de tot! Te rog, frumos, cu proxima ocazie, in care vei scrie ceva asemanator (si, stiu ca o vei face) … sa lasi un mesaj de atentionare! Ceva de genul: “a nu se citi in timp ce consumati alimente – nu conteaza lichide sau solide – luati-va un pahar cu apa, la indemana, sa aveti cu ce sa va clatiti gura …sigur, veti saliva de ras”.

  2. yo_mismo spune:

    atunci ce sa mai cred? ca femeile ne vor mereu distrusi? fizic , mental sau cum? chiar daca au un zambet angelic cred ca nu este suficient pt a castiga admiratia unui om ( vedeti ca nu am scris barbat pt ca nu sunt misogin). poate ca intr-o zi o sa invatam ca nu exista barbati si femei ci doar oameni si suflete! dar mai e pana atunci……. cel putin in romania. ce noroc ai ca esti acolo ursache!!!!!!!!!

  3. Sandu spune:

    Huo! Jos aerobicul! Il urasc din anul I de facultate, cand era sa capat apucaturi de voayeur priapic din cauza orelor de sport. In perversele alea de costume mulate, toate colegele deveneau zane. Din nefericire erau pazite de 2 harpii,Instructoarea si profa de sport, care ne punea sa dam 5 ture de teren cand se prabusea piramida masculina peste ele prin usa scoasa din balamale.

  4. UIREBIT spune:

    Frumos descris, omule.Uite de aia nici prin cap nu mi-a trecut vreodata sa ma apuc de sport in echipa mixta :)Ca sa nu privesc canale TV turcesti .

  5. Isidora spune:

    normal ca doamna de la aerobic este vinovata! cum sa te arunci asa, cu sadism, pe un incepator?umor fantastic, bine gradat pe parcursul textului! felicitari!

Lasă un răspuns

