Scrisoare de dragoste

Imi vine in minte acum un text pe care l-am citit undeva … „ cand te-am vazut mi-a fost frica sa te cunosc , cand te-am cunoscut, mi-a fost frica sa te sarut , cand te-am sarutat, mi-a fost frica sa nu ma indragostesc de tine ..acum cand te iubesc mi-e frica sa nu te pierd ! »

A inceput totul cu ceva timp in urma . Eram un tanar obisnuit …nenumarate iubiri de forma si promisiuni goale au desenat cicatrici adanci in inima mea . Nu ! Nu eram cu moralul la pamant si cu suflletul gol . Dimpotriva ! Stapan pe mine, cinic si arogant . Egoist si gata oricand sa ma bucur de raul altuia . Dezamagit in iubire, am inceput sa invat sa urasc si sa gasesc placerea in a injosi pe cineva . Eram un om marcat .. marcat de dezamagiri in dragoste si prietenie . Un batran mi-a zis atunci : “ experienta si maturitatea fiule ,este suma greselilor pe care le facem in viata “ si am inceput sa devin matur si intelept . Am inceput sa invat din greselile mele si ale altora . Sa descopar adevarata fata a oamenilor, inainte de ai cunoaste indeaproape.Eram pe drumul cel bun de a muri candva singur . Nimeni pe lumea asta nu mai avea acces la adevaratul Eu . Nu mai lasam pe nimeni si nimic sa se apropie de mine . Prea multe rani capatasem inainte din cauza asta . Nu am fost inainte asa,. eram vesel mereu, prietenos, un pic timid, dar cel mai sociabil om pe care si-l poate inchipui cineva . Un tip sensibil care atunci cand iubea … iubea cu toata inima . Dar de fiecare data, scuipat si calcat in picioare , ma trezeam la pamant cu realitatea cea cruda in fata, trezit brutal din visele frumoase . Cazut din al noulea cer. Aripi zdrobite, inima zdrobita si iar la inceputul unui drum pe care credeam ca –l lasasem in urma mea . Reuseam sa ma ridic iara si iara, dar de fiecare data ajungem in acelasi punct . Ca intr-un cerc vicios. Eram in continua cautare . O cautam pe Ea !O cautare continua ,dupa dragostea adevarata , dupa un statut pe scara sociala , dupa menirea mea pe acest pamant . Cautam marea dragoste … te cautam de fapt pe tine ! Uneori plin de sperante, alteori cu disperare, ingenucheam in fata cerului plin de stele, in speranta ca o sa primesc ajutorul dorit de acolo . Si am ajuns sa-mi spun ! RENUNT ! La visul iubirii adevarate ! RENUNT sa te mai caut pe tine ! Pur si simplu nu pot sa te gasesc . Stiu ca fiecare om intalneste fiinta care ii e destinata . Dar numai putini dintre ei o recunosc la timp . Ne-am intalnit cumva si nu te-am recunoscut ? Indiferent ce a fost, am pierdut sperantele si vointa de a te mai cauta . Simteam in mine numai un gol nesfarsit . Am pierdut notiunea de timp si spatiu . Tot ce mai auzeam, era acel ciudat zgomot de gol care imi chinuia zi si noapte trupul si spiritul . Si am inceput o noua viata . Nu mai iubeam . .Ma jucam doar ! Nu mai dadeam nimic . Luam doar .Nu mai simteam nimic si mi-am autoindus o moarte interiora ca sa pot sa traiesc extreior . Inima mea obosita ,era acum plina de ura si toti din jurul meu trebuia sa simta asta . Prieteni si prietene, cunostinte si colegi, parinti si profesori .Pur si simplu intregul meu cerc social . Dar curios ! Dintre toti, cel mai mult am avut tot eu de suferit !In adancurile fiintei mele doream de fapt sa te gasesc pe tine . Si totusi continuam sa fiu posedat de ura . Devenisem eu insumi, monstrul acela care inainte imi zdrobise inima . Si acum zdrobeam eu inimi . Devenisem monstrul care mai inainte isi batuse joc de mine . Si acum imi bateam eu joc de altii . Eram un monstru in inima caruia batea numai ura . Uram fiecare barbat si fiecare femeie . Nu mai exista pentru mine prietenie, iubire ,sau adevar . Toata viata mea era o mare minciuna . Mananca sau vei fi mancat , era noul meu motto ! Si dintr-o data, s-a intamplat . Ce crezusem ca am pierdut a revenit . Sangele inghetat a inceput sa se dezghete si inima impietrita a inceput sa bata din nou . Te-am intalnit pe tine si m-a cuprins un sentiment de frica . M-am impotrivit cu toata fiinta mea , dar inima tresarea numai cand pronuntam numele tau . Am iubit de multe ori ! Dar de data asta ceva era diferit . Simteam ceva nou pe care nu mi-l puteam defini in cuvinte .Cu fiecare zi care trecea, se amplifica acest sentiment nedefinit, aceasta patima ,pe care nu o puteam controla ,ca si cum ai azvarli un bat de chibrit in mii de litri de benzina si sa continui sa mai torni inca .. dar nu acum m-am indragostit de tine . NU ! Eu, te iubeam de fapt din totdeauna ! Trebuia doar sa te gasesc .Si acum cand deja renuntasem sa mai cred ca o sa te gasesc, ai poposit in viata mea . In fata mea . In carne si oase . Te-am cautat , te-am dorit, am suferit si am plans . Numai inima mea a stiut de la inceput si nu mi-a spus ,ca o sa vii candva . Batea ca niciodata . Mi-a spus ! “ uita ce a fost ! ea e ! cautarea ta a luat sfarsit !ea e marea iubire ! iubirea vietii tale ! “ M-am intrebat cu teama ? Dar de data asta e cea adevarata ?? Inca o dezamagire nu as mai suporta.! Si o sa pot sa mai iubesc ? Oare nu m-am schimbat definitiv ? Te-ai uitat atunci adanc in ochii mei si mi-ai spus ! Nu te-ai schimbat . Tu poti sa iubesti ! Eu nu am facut decat sa-ti redau ceea ce tu ai putut din totdeauna.! Sa iubesti !Azi suntem impreuna . O pereche, care a fost de fapt din totdeauna impreuna . Nimeni si nimic nu ne mai poate desparti . Prieteni falsi, sau oameni falsi, nu au nici o sansa . Nici macar amintirile urate nu ne mai pot afecta . Te-am cautat si te-am asteptat, am suferit si am sperat ! Sunt pregatit sa mergem mana in mana pentru ca te-am iubit , te iubesc si te voi iubi intotdeauna ! Ingerul meu m-a supus unei probe grele inainte sa mi te scoata in cale . A trebuit sa sufar si sa invat iar sa iubesc . Pentru ca numai cel care iubeste, traieste cu adevarat . Am invatat sa scriu in nisip problemele care mi le fac altii . Pentru ca timpul e ca si apa… spala totul .Si am mai invatat sa scriu in piatra recunostinta mea ca te-am gasit . Ca asta dureaza vesnic . Sa gasesti iubirea fara sa o cauti este singurul drum de a o gasi cu adevarat . Ea a aparut in viata mea cand meritam cel mai putin . Pentru ca eram in faza cand aveam nevoie cel mai mult ! Nu sunt perfect ! Din pacate nu e nimeni !Dar vreau sa stii ca nu o sa te ranesc niciodata .nici cu vorba si nici cu fapta . Tu esti omul langa care vreau sa devin batran . Tu vei fi mama copiilor mei si nu mai exista tu sau eu , ci numai noi .Te iubesc si traiesc cu permanenta frica sa nu te pierd .Chiar daca o sa mai gresesc uneori, iarta-ma ! Ti-am spus nu sunt perfect . Dar nu as face niciodata cu buna stiinta ceva, riscand sa te pierd .Pe scurt spus “ cand te-am vazut mi-a fost frica sa te cunosc, cand te-am cunoscut mi-a fost frica sa te sarut, cand te-am sarutat mi-a fost frica sa nu ma indragostesc . Acum cand te am langa mine mi-e frica sa nu te pierd !”TE IUBESC !

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Scrisoare de dragoste

  1. Ranile trecutului nu reusesc sa ne pietrifice sufletele in totalitate, insa spaimele lui revin mereu sa ne incetoseze mintea incat ajungem sa ne fie frica de fericire. Nu pentru ca ea nu ar fi o stare reala de spirit, nu pentru ca n-am fi capabili sa ne dam seama cand am gasit-o, ci pentru ca suntem ingroziti la gandul ca ar putea sa dureze mai putin decat ne dorim. Si totusi…..

  2. yo_mismo spune:

    la naiba! e prea adevarat si real ce scrii tu! la chestia asta ma cam regasesesc si eu! cred ca intru la idei ursule!

  3. Sandu spune:

    Nu exista adevar; exita un cumul de adevaruri. Nu exista iubire; exista un ocean de iubiri. Nu exista eroare; exista o imensitate de surse de variatii. Marea problema consta in faptul ca intotdeauna incercam sa cuantificam intensitatea sentimentelor, cand ar trebui sa numaram cate oportunitati de a iubi, am irosit.

  4. hihihin spune:

    Din toti oamenii, tu meriti sa iubesti, ursule. Ma bucur nespus pentru tine :)>:D<

  5. Isidora spune:

    doi oameni norocosi! ca e mare noroc ca v-ati gasit! poate a trebuit sa cunosti si caderile, adancimea singuratatii, cautarea, deznadejdea… cum s-ar spune, ai trecut prin iad ca sa ajungi la rai! dar ai reusit!🙂 viata este frumoasa!

  6. floaredecamp spune:

    Este cel mai frumos lucru pe care l-am citit vreodata:)

  7. fraguta spune:

    esti foarte norocos… m-au emotionat mult de tot randurile tale si mi-au dat speranta… iti multumesc…

Lasă un răspuns

