Femeile in viata barbatului

De dragul dizertatiei, sa facem abstractie de sex: femeile pur si simplu te enerveaza in pat! Daca las tema erotica deoparte, femeile au adus, in patul barbatului, numai necazuri! Ma gandesc uneori cu duiosie la vremea cand eram adolescent, cand ori leneveam, savurand singuratatea si linistea, singur in pat, ori mi-o petreceam pe timp limitat cu o fetita dulce si suava…
Problemele au inceput cam dupa 20 de ani, cand sectiunea dormitor a devenit comuna, adica de seara pana dimineata, de cand te culci pana te trezesti. Si din acest moment, trebuie sa recunosc, bilantul estre tragic: nopti horror e inca frumos spus…
Femeia care, in timpul zilei e fermecatoare, gingasa, moderna, cu sexappeal, devine in timpul noptii mutanta! Dracul stie ce influenta are asupra lor salteaua sau penele sau mai stiu eu ce, dar se transforma in pat, subit, in niste fiinte nazuroase, egoiste, enervante, rasfatate…
Credeti ca exagerez? Haideti, sa analizam! Sa incepem cu tema „Tantarii”.
Inainte de asta trebuie sa va marturisesc ca, in mod normal, imi place sa dorm dezbracat vara langa o femeie, pentru ca, automat, tantarii ma lasa in pace si nu ma baga in seama. Sunt atrasi irezistibil de partenera mea. E amar asta, recunosc, si-mi pare, in definitiv sincer, rau! Dar asta nu e un motiv sa se sparga toate in capul meu: „Sunt intepata din cap pana in picioare!” o aud in noapte cu o voce la granita dintre lesin si isterie!
Misiunea mea dupa aia, ca bodyguard permanent, e destul de clara: „scoala-te si omoara bestiile! „Habar nu am de ce femeile nu fac asta singure! De ce stau numai in pat si depisteaza, cu ochi de argus, puncte negre pe tavan? „Acolo!”, o aud strigand si iar nu inteleg de ce mereu eu, cascand cu gura pana la urechi, ciufulit si cu un ziar rulat in mana, trebuie sa sar pe saltea si la semanlul ei sa omor gangania?
Cel mai mult imi place sa dorm cu genunchii usor adunati! Asa m-am obisnuit si face parte integranta din felul meu de a fi!
Toate bune si frumoase! Sunt multe femei care, la inceput, se „onduleaza” cu patima dupa pozitzia ta, dar cand se trece la somnul cel de toate zilele, se transfoma in niste dure si incapatanate!
Se „desprinde” de langa mine impingandu-ma cu o mana, in timp ce, cu cealalta, trage si plapuma mea pe ea si-si apara acest refugiu cu darzenie! Si eu trebuie sa ma inarmez cu rabdare pana cand plapuma Mea imi apartine iar mie! Abia dupa ce adoarme adanc pot sa incep, cu multa atentie, sa nu o trezesc, sa-mi recuceresc terenul pierdut! Dupa ce, in sfarsit, adorm si eu in pozitzia mea adunata si cu inima indoita, nici nu apuc sa cad in somn adanc, ca vine urmatoarea rautate: o lovitura brutala (de obicei cu cotul ) ma nimereste in coaste: „SFORAI!” Eu nu as face asta niciodata! Sa o trezesc din somn? Si in nici un caz la modul asta brutal!Pe mine ma incanta chiar atunci cand o aud vorbind in somn sau cand uneori „toarce” ca o pisicutza!Auzi! Sa o lovesc eu cu cotul? Dar la femei se pare ca le e indiferent ca maine dis de dimineata trebuie sa ma scol devreme si am si o intalnire foarte importanta! Dupa „lovitura” ele adorm instantaneu la loc, pe cand eu, cu ochii mari cat farfuria, incerc sa-mi regasesc in intuneric linistea si somnul si nu mai reusesc! Cel putzin nu asa de repede!
Si daca asta ar fi singurul atac corporal!… Sta omul linistit sub plapuma lui, tocmai gata sa cada intr-un somn adanc si vine, … rece, ca gheata. Picioare inghetate de femeie se strecoara incet dar sigur intre pulpele mele. Acolo trebuiesc incalzite. Poti sa bati in retragere, poti sa incerci sa te refugiezi, nu ai nici o sansa! „Ghetarii” moi de sub plapuma sunt mai tari decat vointa ta! Toate femeile au picioarele reci! Toate! Si nu cunosc nici un fel de mila! In tacere dar hotarate vin in timpul noptii si sug caldura corporala de domeniul gigacaloriei!
Teribil! Si nici macar atunci nu ai liniste! Dupa ce le-ai dezghetzat, dupa ce ai renuntat la pozitia ghemuit, dupa ce ai terminat sa mai sforai…atunci „aud ceva”. „E cineva in casa!” o auzi suieradu-ti in ureche. „Trosneste ceva, tu nu auzi ? „Solia” e iar clara ca si lumina soarelui! Te dai jos inarmat cu vreun umeras de lemn sau alta arma de genul asta, orbecai ca tampitul in chiloti prin camera scufundata in intuneric ca sa alungi „infractorul”, daca gasesti vreunul. Cauti, ca orice barbat in care s-a trezit instinctul de protejare a femelei! Te intorci cu mandrie de cocos sa-i impartasesti vestea linistitoare ca nu e nimeni si poate dormi linistita, dar ea doarme adanc de mult, iar cine crede ca dimineata chinul a luat sfarsit, se inseala amarnic !
Ca intr-un film horror in care crezi ca ai depasit momentul culminant si tocmai in acel moment te surprinde cu altceva si mai teribil. Problema pleaca de la ritmurile diferite de dormit: eu lucrez pana noaptea tarziu si nu ma trezesc odata cu gainile! Pentru cei ce dorm singuri, nici o problema! Dar ce te faci cand partenera la ora sapte e dreapta ca o lumanare? Se mai aseaza iar in pat, se plictiseste, incepe sa-ti puna fel de fel de intrebari fara noima, te gadila, te ciupeste, casca ostentativ sau are chef de „conversatii umede”…
Dupa ce am vanat noaptea vampiri pe pereti, dupa ce am primit drept multumire cateva coate in coaste si am umblat ca tembelul in chiloti sa vanez fantome si m-am reintors in pat constatand ca iar am fost dezmostenit de plapuma, a inceput sa mi se cam acreasca!
Intr-o dimineata cand iar m-a trezit cu noaptea in cap, mi-am luat inima in dinti si i-am zis: „tu nu ai somn draga la ora asta? Si ea, cu tupeu de gaina care a invatat sa cante cocoseste: ” gura mica si du-te si fa ceai !” Putin dupa asta am trantit usa in urma ei! Definitiv si irevocabil! Si-mi fac acum ceaiul singur! Sa fiu fara sperantza oare? Condamnat la singuratate? Nu! La scurt timp dupa asta am cunoscut pe cineva si e total diferita!
E cuminte, afectiva, tacuta si-i place sa fie mangaiata excesiv! Pot sa sforai langa ea dupa pofta inimii! Nu o deranjeaza. Daca aude ceva zgomote prin casa se duce ea sa vada despre ce e vorba! Si tzantzarii si-i vaneaza singura! Si inca ceva: nu are picioarele reci!
E un pic cam jucausa ce-i drept, dar care pisica nu e?!

Acest articol a fost publicat în Umor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Femeile in viata barbatului

  1. clorofila zice:

    Am ras cu pofta. Nu pot uita expresia folosita de tine „cu ochii mari cat farfuria”. De cate ori imi aduc aminte de vorbele tale, icerc sa-mi inchipui cam cum ar arata. Desi, parca am vazut aceasta „forma” de uimire la cineva, noaptea trecuta …(hihi)

  2. yo_mismo zice:

    nu stiu daca ceea ce ai scris ar tr sa ma uimeasca , sa ma inspaimante sau sa ma faca optimist! si totusi……poate mai sunt si exceptii!!!!!!!!! sa ma indoiesc?

  3. clorofila zice:

    Ursule?! … nu te supara ca mai postez oleaca, dar, ca raspuns lui “yo_mismo” (alias eu_sunt, mai).Yo_mismo chiar crezi ca vei scapa de un astfel de somn? Care exceptii, fratelo? Tu, ai impresia ca viitoarea ta domnitsa nu va avea coate, ca tu nu vei sforai sau … cumva, ca pisica ta o sa fie mai deosebita? :DOricum, ceea ce te mai scapa e optimismul.

  4. Sandu zice:

    Ai uitat de: „inchide Tv-ul, nu-l da pe mute, ca ma deranjeaza lumina chiar si prin perna pusa in cap”,”este randul tau sa verifici ce face copilul”; „adu-mi un pahar cu apa, ca am o migrena” si de „degeaba te-ai spalat pe dinti, ca tot mirosi a bere”.Sa stii ca dupa o vreme si pisicile tind sa adopte acelasi comportament samavolnic. De exemplu motanul meu tine neaparat sa-mi doarma pe gat si il apuca setea in crucea noptii. Iti dai seama ce pretentii avea daca era femela?

Lasă un răspuns

